به مناسبت ۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی؛

پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان

سمنان (پانا) - اسحاق اکبری رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، به مناسبت 21 اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان

متن پیام به شرح زیر است:

سازمان دانش آموزی، نهادی تربیتی است که نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان عزیز میهن اسلامی دارد و اهمیت آن زمانی متجلی می شود که با اهداف و برنامه های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد، متدین، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد. این سازمان به مثابه بازوی توانمند معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی است.

در این برهه از زمان که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، فعالیت های آموزشی و پرورشی در بستر فضای مجازی در حال انجام است، مربیان و اعضاء پیشتاز نیز با تکیه بر مهارت های کسب شده و عشق و علاقه به سازمان دانش آموزی در حال فعالیت در تولید و ارائه محتوای دانشی و مهارتی تشکیلات برای استفاده سایر دانش آموزان عزیز این مرز و بوم در بستر فضای مجازی هستند و با شعار"همفکری ،همدلی و همکاری" که برخاسته از شعور اعضاء این تشکیلات است فعالیت های سازمان را پی می گیرند.

21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، فرصت مغتنمی است تا تلاش ها و مجاهدت های تمامی تلاشگران این سازمان در جای جای استان پهناور سمنان را ارج بنهیم. اینجانب این مناسبت فرخنده را به مدیران ارجمند سازمان در شهرستان ها و مناطق، مربیان فرهیخته و فداکار، دانش آموزان عزیز عضو تشکیلات پیشتاز، خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی، مجامع اعضاء و مربیان و همه زحمت کشان این عرصه در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، شاهد پویایی و توفیق این تشکل بزرگ دانش آموزی در انتقال مهارت های اجتماعی به نسل جوان باشیم.

اسحاق اکبری

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار