رزمایش کمک مومنانه در شهرستان قشم برگزار شد

هرمزگان(پانا)-مدیر موکب انصار المهدی(عج) قشم از رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش کمک مومنانه در شهرستان قشم برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از قشم، سید حامد مظلومی مدیر موکب انصارالمهدی(عج) قشم در این باره گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه، بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) امام کریم و بخشنده، به همت موکب انصارالمهدی(عج) با مشارکت روحانیون و هیات امناء مساجد به صورت هدفمند در ۱۰ نقطه و محله شهرستان قشم آماده و توزیع گردید.

مظلومی افزود: این امرخدا پسندانه با همکاری دفترامام جمعه شهرستان، ناحیه مقاومت بسیج، ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار، هوا فضای سپاه، دریابانی و خیرین شهرستان قشم به ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیون تومان اجرا گردید.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا خادمین این موکب در دو شیفت صبح و شب مشغول ساخت ماسک و دستکش هستند و در همین روزها ساخت لباس محافظ (گان) نیز شروع خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: خدمت به مردم فرقی نمی کند در ایام اربعیت حسینی باشد یا روزهای دیگر، بنابر این برای آرامش روانی قشر آسیب پذیر با تمام توان در این مسیر خواهیم بود.


گفتنی است پخت و توزیع غذا با رعایت مسائل بهداشتی بوده و در صورت استمرار کمک مومنانه و خیرخواهانه مردم عزیز این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار