به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی:

نشست هم اندیشی برنامه ریزی ٢١ اردیبهشت ماه در سازمان دانش آموزی هرمزگان برگزار شد

هرمزگان(پانا)-صبح امروز نشست هم اندیشی تخصصی به منظور برنامه ریزی ۲۱ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سازمان دانش با حضور رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی برنامه ریزی ٢١ اردیبهشت ماه در سازمان دانش آموزی هرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان در این نشست که با حضور مدیر مسئول خبرگزاری پانا استان برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه دار در این ماه پر خیر و برکت و تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی عملکرد ۵ ماهه سازمان را ارائه نمود.

وی در این باره گفت: تشکل های سازمان در این مدت خوب عمل کرده اند و جا دارد از مسئولین تشکل ها قدردانی شود و لازم است با توجه به شرایط موجود و خاص بیش از پیش فعالیت های خود را بصورت مجازی افزایش دهند.

خرامیده با اشاره به اهمیت نقش خبرگزاری پانا در سازمان خاطر نشان کرد: این خبرگزاری از ابتدای ورود اینجانب به سازمان دانش آموزی که حدود ۵ ماه می باشد، بسیار خوب عمل کرده و لازم میدانم از مسئولین مناطق و شهرستانها که در ارسال اخبار فعال بوده اند و در راس آنها دوست خوب و پر تلاشم جناب علی سلیمی مدیر مسئول خبرگزاری پانا استان بصورت ویژه قدر دانی نمایم.
رئیس سازمان دانش آموزی در ادامه به کمیت و کیفیت اخبار خبرگزاری پانا استان اشاره نمود و تصریح کرد: خبرگزاری پانا هرمزگان در این مدت ۵ ماه که حدود ۱۰۰ روز کاری مفید داشته بیش از ۱۳۰ خبر با کیفیت به شرح ذیل داشته است :
در دیماه۹۸ ۲۳ خبر
دربهمن ۹۸ ۳۴خبر
دراسفند۹۸ ۳۲خبر
درفروردین۹۹ ۱۷خبر
دراردیبهشت۹۹ ۲۷خبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار