به مناسبت ماه مبارک رمضان:

رزمایش همدلی و کمک های مومنانه تشکل های دانش آموزی شهرستان بجنورد برگزارشد

پانا (بجنورد)- رزمایش همدلی و کمک های مومنانه تشکل های دانش آموزی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش خراسان شمالی ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد و جمعی از مسئولین شهرستانی بصورت نمادین در آموزشگاه دخترانه شهدای فدرهنگی شهرستان بجنورد برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش همدلی و کمک های مومنانه تشکل های دانش آموزی شهرستان بجنورد برگزارشد

به گزارش پانا ،محمد امیری ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در گفت وگو با پانا ،گفت: هدف از اجرای این رزمایش کمک به خانواده ها و دانش آموزان نیازمند که در این شرایط سخت بیماری کرونا با مشکلات مالی زیادی مواجه شده اند . اقلامی در قالب بسته های معیشتی و غذایی و بهداشتی همچنین کمک های نقدی با همت تشکل های دانش آموزی جهت مشارکت در این امر خداپسندانه ، تهیه و جمع آوری گردیده ، که از این طریق در اختیار نیازمندان قرار دهند .

وی ضمن تشکر از قشرفرهنگیان و دانش آموزان جهت شرکت در این امر خداپسندانه ، ادامه داد: پیش بینی میشود در این مرحله حدود 72 آموزشگاه در این رزمایش شرکت کنند و تا پایان ماه مبارک رمضان حدود50 درصد مدارس شهرستان بجنورد در این رزمایش شرکت خواهند کرد .

در ادامه ،دلاور آوازه ،رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد در گفت و گو با پانا ،گفت: بسته های تهیه شده اغلب توسط تشکلات دانش آموزی آموزشگاه دخترانه شهدای فرهنگی برای دانش آموزان نیازمند شناسایی شده ،جمع آوری شده است که توسط خود این دانش آموزان به همراه مسئولین آموزشگاه اقدام به توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار