آیین تجلیل از معلمان نمونه

تهران (پانا) - با حضور مهدی نیکبخت و اعضای شورای معاونین منطقه ۱۷، آیین تجلیل از معلمان نمونه با حضور ۱۳ نفر از مدیران و معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از معلمان نمونه

به گزارش خبرگزاری پانا، در مراسم تجلیل از معلمان نمونه ابتدا هر کدام از برگزیدگان ضمن بیان نقطه نظرات خود از فعالیت‌هایشان در ایام اشتغال به امر مقدس تعلیم و تربیت صحبت کردند.
سپس مهدی نیکبخت ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن "ماه بندگی و رحمت" میلاد پرسر سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام را تبریک گفتند.
مهدی نیکبخت در ادامه به ایثارگری ها و فداکاری تمام معلمان در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و این فداکاری را قابل ستایش خواند و افزود؛ این اقدام پیامبرانه شما معلمان و عوامل اجرایی مدارس سبب تزریق روح امید و آرامش به دل دانش آموزان عزیز و خانواده های گرامی آنها شد که همه آحاد جامعه از این اقدام جهادگرانه شما عزیزان سپاسگزار هستند.
مدیر آموزش و پرورشمنطقه17 در ادامه گفت: اگر چنانچه شما عزیزان هم اکنون در جایگاه معلم نمونه قرار گرفته‌اید حاصل فعالیت های خود شما است. امید است که در ادامه در جهت استمرار خدمات بی‌بدیل خود تلاش کنید.
در پایان مهدی نیکبخت ضمن تشکر از زحمات معلمان در فضای مجازی اشاره نمود؛ تداوم آموزش های مکمل در فضای مجازی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در آینده می باشد تا با این روش آمادگی مجموعه آموزش و پرورش را برای شرایط بحرانی و پیش‌بینی نشده به روز نگه داشته و حفظ نمایید.
در پایان جلسه مهدی مهدی نیکبخت با اهدای جوایز و لوح تقدیر از همکاران نمونه مدارس تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار