مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه کارگروه ساماندهیو نظارت بر پوشاک دانش آموزان عنوان کرد:

بسترسازی برای استفاده از ظرفیت هنرستان ها در تولید پوشاک

نظارت مستمر بر روند ساماندهی پوشاک دانش آموزان ضرورت دارد

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان درنشست کارگروه ساماندهی و نظارت بر پوشاک دانش آموزان بر برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت گسترده هنرستان ها در تولید پوشاک دانش آموزی به صورت ویژه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بسترسازی برای استفاده از ظرفیت هنرستان ها در تولید پوشاک

کورش مودت در حاشیه این نشست ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل سازمان دانش آموزی، به پانا گفت : طرح ساماندهی پوشاک دانش آموزی ظرفیت های خوبی برای کمک به تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال در سطح جامعه دارد.

او با بیان اینکه هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش بستر خوبی برای تولید پوشاک دارند، توضیح داد: توسعه کمی و کیفی مهارت آموزی در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان به عنوان یک اولویت ویژه در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار دارد. بر همین اساس می توان با استفاده از ظرفیت هنرستان های دانش آموزی روند تولید پوشاک دانش آموزان را تسهیل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه نظارت بر روند ساماندهی پوشاک می بایست به صورت جدی دنبال شود؛ تاکید کرد: مهمترین اصل در بحث ساماندهی پوشاک نظارت مستمر است و در این حوزه می بایست ارزیابان با دقت عمل بالا نسبت به ارزیابی وضعیت کیفی پوشاک دانش آموزان اقدام کنند.

مودت در پایان گفت: تکریم والدین دانش آموزان، رعایت شاخص های کیفی دوخت دانش آموزان و نظارت مستمر بر روند تولید و توزیع پوشاک مهمترین مولفه های طرح ساماندهی پوشاک دانش آموزی در استان خوزستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار