پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسب سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

سازمان دانش‌آموزی پیشرو در تحقق تعلیم و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان به‌شمار می‌رود

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد، در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن 21 اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی عنوان کردسازمان دانش آموزی پیشرو در تحقق تعلیم و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان به‌شمار می‌رود.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی پیشرو در تحقق تعلیم و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان به‌شمار می‌رود

به گزارش اداره سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، در متن پیام تبریک سید نظام مرادی آمده است:

سازمان دانش آموزی با اهدافی نظیر زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی با کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی، ترویج الگوها و اسوه‌های انقلابی، اسلامی و ملی در بین دانش آموزان، تقویت روحیه تعاون، نیکو کاری، نوع دوستی و کمک به دیگران و ترغیب به رعایت نظم و انضباط اجتماعی و روحیه قانونگرایی و احترام به قانون در جامعه، بی شک دارای نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان عزیز ایران اسلامی دارد.

این سازمان با هدف‌گذاری منش‌های اجتماعی مشتمل بر راستی و درستی، یاری و دوستی با طبیعت، دیانت، نظم‌پذیری و تلاش، صرفه‌جویی و میهن‌دوستی و وطن‌دوستی، عدل و انصاف، شجاعت و دلیری، مشارکت‌پذیری و مسئولیت‌پذیری، در تحقق مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان گام‌های اساسی را برمی‌‌دارد.

اکنون در بیست و یکمین سالروز تأسیس، سازمان دانش‌آموزی به موفقیت‌های ارزشمندی دست یافته است و با راه‌اندازی یکی از بزرگترین تشکل‌های دانش‌آموزی و یکی از بزرگترین شبکه‌های درون‌سازمانی، پیشرو در تحقق تعلیم و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان به‌شمار می‌رود.

این‌جانب ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی، فرصت را مغتنم شمرده از همت والا و توجه خالصانه مدیرکل آموزش ‌و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، کوشش بی‌وقفه همکاران سازمان‌ دانش‌آموزی استان، شهرستان‌ها و مناطق، مربیان، مدرسان و دانش‌آموزان عضو تشکلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش‌آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه‌ی تلاشگران این عرصه در سراسر استان قدردانی می‌کنم.

امیدوارم سازمان دانش‌آموزی در راستای ارزش‌های سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران، تحقق منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه امید و نشاط گام‌های اساسی را در کشورمان بردارد.

سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران درتاریخ 78/2/21 با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران تشکیل و فعالیت رسمی خود را در مدارس کشور آغاز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار