سفر مجازی دانش آموزان البرز به باغ لاله های کندر

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز اعلام کرد دانش آموزان این استان در فضای مجازی به باغ لاله های کند بخش آسارا کرج سفر می کنند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سفر مجازی دانش آموزان البرز به باغ لاله های کندر

به گزارش ایرنا، فرشته فهمیده با اشاره به اینکه هر ساله اوج اردوهای دانش آموزی در اردیبهشت ماه انجام می شد، اظهار کرد: این سفر مجازی با هدف آشنایی دانش آموزان و اولیا با مراکز تاریخی و گردشگری البرز، غنی سازی اوقات فراغت و تداعی خاطرات اردوهای مدرسه ای اجرایی شده است.

وی بیان کرد: از اسفندماه سال گذشته دانش آموزان به دلیل شیوع بیماری کرونا در خانه هستند؛ بر این اساس با توجه به اینکه فرآیند آموزشی و تربیتی دانش آموزان از طریق شبکه شاد و فضای مجازی انجام می شود به همین دلیل این سفر زیبا و رنگین کمانی برای دانش آموزان البرز برنامه ریزی شد.

فهمیده تصریح کرد: دانش آموزان البرز د راین سفر به مهمانی لاله‌های زیبا در دشت لاله‌های روستای کندر آن هم در فصل طبیعت بهاری دعوت شده اند.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار پیاز گل لاله در مساحت ۳.۵ هکتار در منطقه بوم ‌گردی "لزور" این روستا کاشته شده که در بهار امسال به بار نشسته‌اند که باید این فرصت را غنیمت شمرد.

فهمیده ادامه داد: در این دشت‌‌گردی؛ دانش آموزان سفری فراموش ‌نشدنی به دشت لاله‌های کندر و تماشای رنگین کمانی از لاله‌ها را تجربه می کنند.

وی یادآور شد: در این سفر به اطلاعاتی در زمینه این دشت زیبا که در ۲۲ کیلومتری شمال شرق شهر کرج و در هفت کیلومتری جاده‌ی کرج به چالوس قرار دارد و همچنین قدمت روستای کندر، آداب و رسوم، جاذبه های طبیعی و تاریخی این روستا با داشتن اقامتگاه‌ بوم‌ گردی با سبک معماری سنتی ودرکلبه‌های خشتی و کاه‌ گلی نیز پرداخته شده است.

وی تاکید کرد: سال گذشته ۳۳۵ هزار دانش آموز البرز از مراکز علمی، زیارتی ، سیاحتی، گردشگری، آموزشی، ورزشی ، فرهنگی، رفاهی و تفریحی درون و برون استانی بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار