مدیرگروه کنترل بیماری‌های مرکز بهداشت استان کرمانشاه:

با این شرایط فعلا اُمیدی به پایان "کرونا" نیست

کرمانشاه (پانا) - مدیرگروه کنترل بیماری‌های مرکز بهداشت استان کرمانشاه با انتقاد از افزایش ترددهای غیرضروری در سطح جامعه، گفت با این شرایط فعلا امیدی به پایان کرونا در کشور نیست.

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
با این شرایط فعلا اُمیدی به پایان "کرونا" نیست

به گزارش اداره علوم پزشکی استان کرمانشاه، سارا شاه آبادی با انتقاد از رفتار مردم، گفت: متاسفانه مردم با گذشت زمان بی خیال ویروس کرونا شده‌اند و عملا مثل روزهای عادی تردد کرده و رفتار می کنند.

وی تاکید کرد: کرونا جایی نرفته و هنوز همینجاست و دلیلی ندارد مردم رفتارها و مراقبت های بهداشتی خود را کنار بگذارند.

شاه آبادی تصریح کرد: به دنبال بازگشایی عمده مشاغل و افزایش ترددها و کاهش حساسیت مردم، این روزها شاهد افزایش دوباره تعداد متبلایان کرونا در کشور هستیم و این هشداری برای تمام مردم است.

مدیرگروه کنترل بیماری‌ها مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: مردم اگر می توانستند سری به بیمارستانهای بیماران کرونایی بزنند تا این حد بی خیال نبودند و باید بدانند کرونا در هر لحظه و هر جایی در کمین آنها است.

شاه آبادی تصریح کرد: اگر مردم رعایت نکنند و به همین شیوه ادامه دهند، تا مدت نامعلومی درگیر این بیماری خواهیم بود.

این مسئول تصریح کرد: تنها راهی که کارشناسان بهداشت برای کنترل این بیماری پیشنهاد کرده اند، رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی است و اگر مردم همت کنند کرونا خیلی زود از بین می‌رود.

شاه آبادی تصریح کرد: متوجه خستگی مردم هستیم، اما چاره و راهی برای مقابله با کرونا وجود ندارد، جز اینکه فاصله اجتماعی رعایت شده و افراد نکات مربوط به خودداری از تردد غیرضروری و استفاده از ماسک و دستکش را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در شرایط فعلی امیدی به پایان کرونا نیست و تنها امیدواریم که مردم کمک کرده و با رعایت نکات بهداشتی سیر نزولی این بیماری را رقم بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار