شکوه «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» در گیلان

رشت (پانا) - مردم گیلان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه همچون عرصه مقابله با ویروس کرونا خوش درخشیدند و همدلی مردم برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا تحسین‌برانگیز است.

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شکوه «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» در گیلان

به گزارش تسنیم، مردم استان گیلان در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همچون عرصه مقابله با ویروس کرونا خوش درخشیدند و همدلی مردم، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، خیران و نهادهای اجرایی استان برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در این ایام تحسین‌برانگیز است.

از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا، سراسر ایران اسلامی برای مقابله با این ویروس همدل شدند و در ابتدا کارگاه‌های تولید اقلام بهداشتی یکی پس از دیگری در کشور راه‌اندازی شد و بسیاری از زنان و مردان جهادگر کمر همت بستند تا نگرانی‌های مردم را برطرف کنند تا جایی‌که میزان کمبودها در این حوزه کاهش یافت؛ چیزی‌که قدرت‌های دنیا از آن عاجزند.

در ادامه شاهد بودیم که دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب، بسیجیان، سپاه، ارتش و نیرو‌های مردمی همچون گذشته در عرصه حاضر شدند و خدمات فراوانی انجام شد که تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی برای افراد کم‌درآمد، مشارکت در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و غربالگری، ضدعفونی اماکن عمومی تنها گوشه‌ای از این خدمات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار