سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی:

خود مراقبتی مهمترین راه ادامه مبارزه با کرونا است

کرمانشاه (پانا) - سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی اعلام کرد ویروس کرونا همچنان همراه ماست و پایان آن منوط به ادامه مبارزه با رعایت خود مراقبتی و رعایت پروتکل های بهداشتی در روابط فردی و اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
خود مراقبتی مهمترین راه ادامه مبارزه با کرونا است

به گزارش اداره استانداری کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی در یازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در سالن جلسات فرمانداری سنقر و کلیایی افزود: برگزاری جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کووید ۱۹ به صورت استانی و شهرستانی نشان از اهمیت این موضوع را دارد و مردم فکر نکنند که بحران ویروس کرونا به اتمام رسیده است.

وی اظهار کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و اهمیت این موضوع اکنون وزارت بهداشت و درمان با برنامه ریزی صورت گرفته به مرحله بیماریابی رسیده که از گام های موثر مقابله ای است.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا در سنقر و کلیایی در ادامه گفت: عوامل شیوع ویروس در شهر و روستاها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و با شناسایی مناطق پر خطر و توزیع مواد ضد عفونی کننده در این مناطق می‌توان یک اقدام موثر جهت جلوگیری از گسترش این ویروس انجام داد.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک ها و اصناف را الزامی دانست و پیگیری و برخورد با متلخلفین را از اداره صمت و دستگاه قضایی متذکر شد.

سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی در ادامه از مردم خواست که اخبار مربوط به ویروس کرونا را از منابع رسمی، صدا و سیما و خبرگزاری ها پیگیری کرده و به شایعات توجه نکنند.

وی همچنین ادامه گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر و روستاها، اجرای طرح مهم غربالگری فردی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با همکاری بسیج، ابلاغ پروتکل های بهداشتی توسط شبکه بهداشت و درمان به صورت مستمر در سطح شهرستان، اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت پروتکل های بهداشتی در پمپ بنزین ها از اهم مصوبات این جلسه را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار