لبیک جامعه ورزشی اردبیل به فرمایشات مقام رهبری

اردبیل (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل گفت جامعه ورزشی استان در راستای تحقق بخشیدن و عملیاتی کردن فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات ، کمک مؤمنانه و تبدیل کردن تلخی کرونا به شیرینی برای جامعه تلاش خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
لبیک جامعه ورزشی اردبیل به فرمایشات مقام رهبری

به گزارش اداره ورزش و جوانان اردبیل؛ سجاد انوشیروانی؛ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون در راستای طرح "همت جوانانه - کمک مومنانه" هزار و 700 بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع شده است، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان اردبیل هم در راستای تحقق بخشیدن و عملیاتی کردن فرمایش ‌های مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات، کمک مؤمنانه و تبدیل کردن تلخی کرونا به شیرینی برای جامعه تلاش خواهد کرد.

او با بیان اینکه مرحله سوم این طرح با توزیع 500 بسته معیشتی و 200 غذای گرم اجرا شد، افزود: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم دارد و معاونت فرهنگی و امور جوانان، هیات های ورزشی، سازمان های مردم و خیرین ورزشی و سازمان بسیج ورزشکاران در اجرای این طرح مشارکت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه تلاش می کنیم دراین طرح زمینه کاهش نسبی مشکلات معیشتی خانواده های محروم و نیازمند را فراهم می کنیم تصریح کرد: 3هزار و 700 خانوار استان اردبیل در طرح "همت جوانانه-کمک مومنانه" پوشش داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار