مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

استمرار کمکهای مومنانه به 7 هزار خانواده بی بضاعت

تبریز(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از کمک یک میلیارد تومانی پویش کمک های مومنانه آموزش و پرورش استان برای 7 هزار خانواده بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
استمرار  کمکهای مومنانه به 7 هزار خانواده بی بضاعت

مدیر کل اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان گفت: آموزش و پرورش استان؛ برنامه های بسیار خوبی در ماه مبارک رمضان برای کمک به نیازمندان و خانواده‌ها و دانش‌آموزان آسیب‌دیده از کرونا دارد.

وی افزود: در این راستا یک میلیارد تومان کمک از ۳۹ منطقه و ناحیه آموزش و پرورش استان جمع آوری شده است و برای ۷ هزار خانواده در قالب اقلامی به ارزش ۱۵۰ هزار تومان تهیه شده و توزیع می شود.
جعفر پاشایی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز، همواره پیشگام در این امور خیر بوده است و اکنون نیز واسطه ای برای رسیدن بسته های حمایتی به ۴۰۰ خانوار نیازمند و آسیب دیده از کرونا؛ هر کدام در 9 قلم کالا به ارزش 170 هزار تومان در مرحله اول کمکها است. این کار با همت خیرین محترم، اولیا و دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز انجام گرفته است و مرحله دوم این اقدام برای عید فطر آماده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار