برگزاری کارگاه توانمندسازی نیروهای حوزه پرورشی و فرهنگی به شیوه ویدئو کنفرانس دراردبیل

اردبیل (پانا) - در راستای توانمندسازی نیروهای حوزه پرورشی و فرهنگی و تبیین طرح ها و برنامه های حوزه های مشاوره تربیتی و تحصیلی و مراقبت در برابر آسیب ها؛ کارگاه توانمندسازی به شیوه ویدئو کنفرانس با شرکت معاونین پرورشی و تربیت بدنی کارشناسان مشاوره و پیشگیری مناطق و نواحی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه توانمندسازی نیروهای حوزه پرورشی و فرهنگی به شیوه ویدئو کنفرانس دراردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در این ویدئو کنفرانس سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل ضمن اعلام طرح ها، انتظارات و برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی به نقش و جایگاه معاونین پرورشی و تربیت بدنی در شرایط کنونی جامعه اشاره کرد و افزود: از تمامی ظرفیت های فضای مجازی و تعامل با حوزه های دیگر به‌ویژه شرکای اجتماعی آموزش و پرورش نسبت به فرصت سازی امر تربیتی دانش آموزان استفاده شود.

همچنین در ادامه این کارگاه توانمندسازی به شیوه ویدئو کنفرانس محمود مشکی، رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان اهم برنامه های فراروی این حوزه از جمله فرآیند هدایت تحصیلی، مدیریت فضای مجازی در راستای توانمندسازی روانی - رفتاری دانش آموزان و ساماندهی نیروی انسانی را تشریح کرد.

نادر صاحب، رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی نیر در بخش دیگری از کارگاه در مورد فرآیند اجرایی و تداوم طرح های مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی توضیحاتی ارایه داد.

در ادامه نیز هر کدام از مناطق و نواحی با ارائه برنامه ها و طرح های خود در بحث کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی ومشاوره ای و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مطالبی مطرح کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار