دو راهی ارکان سریعا آسفالت می شود

بجنورد (پانا) -مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از جلسه با پیمانکار جاده ارکان خبر داد و گفت: در آخرین جلسه مقرر شد دو راهی ارکان سریعاً آسفالت شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دو راهی ارکان سریعا آسفالت می شود

به گزارش از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی به تسریع عملیات احداث جاده ارکان اشاره و اظهار کرد: با پیمانکار جاده ارکان جلسات متعددی گذاشته‌شده و در آخرین جلسه مقرر شد دو راهی ارکان سریعاً آسفالت شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: فرهنگ رانندگی در محورهای استان خراسان شمالی جدی گرفته نمی‌شود درحالی‌که بخش اصلی کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای استان، وابسته به نهادینه نمودن فرهنگ رانندگی است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد: کار باید عملیاتی باشد و برنامه‌ای برای اجرای کارها تدوین کنیم و جهت تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های در دست اقدام باید جهاد گونه عمل کرد.

وی به یکنواختی در محورهای استان اشاره کرد و تصریح کرد: باید از ظرفیت امکانات موجود در استان و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی جهت رفع خستگی و اسکان توقف کاربران جاده‌ای در فواصل حداکثر 25 کیلومتری نسبت به احداث فضاهای مناسب ازجمله درختکاری، ایجاد سکوی نماز و ... اسکان توقف برای مسافرین را فراهم‌سازیم.

نژادصفوی اظهار داشت: زنده کردن محورها، مبلمان جاده‌ای، روشنایی در جاده‌ها و ورودی و خروجی شهرها می‌تواند در یاد و خاطره مسافر باقی بماند و می‌بایست به این مسائل بیشتر اشراف داشته باشیم و این مسائل را رعایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار