گفت‌وگو با مهدی شیری، وینگر راست پرسپولیس

بی‌صبرانه منتظر آغاز لیگ هستیم

تهران (پانا) - لیگ برتر فوتبال ایران همچنان سرنوشتی نامشخص دارد. در روزهای گذشته باشگاه‌های موافق و مخالف از سرگیری مسابقات لیگ برتر نوزدهم نظرات خود را بیان کرده‌اند و با این اوصاف در انتظار تصمیم نهایی ستاد مبارزه با کرونا و به تبع آن سازمان لیگ هستند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بی‌صبرانه منتظر آغاز لیگ هستیم

به‌گزارش ایران، دراین میان پرسپولیسی‌ها موافق سرسخت ادامه لیگ هستند و معتقدند اگر این اتفاق نیفتد، باید آنها به عنوان قهرمان معرفی شوند چرا که با فاصله 10 امتیازی از تیم دوم در صدر جدول قرار دارند.
مهدی شیری، وینگر راست پرسپولیس درخصوص نحوه آماده‌سازی‌اش در صورت برگزاری لیگ برتر این‌گونه صحبت کرد: «پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ در قرنطینه هستم و حدود 3 ماه است که در خانه مانده‌ام و نکات ایمنی را رعایت می‌کنم. سعی می‌کنم تمریناتم را در خانه به بهترین نحو ممکن انجام دهم و آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم. فوتبال ورزش تیمی است و باید بپذیریم که برگزاری تمرینات به صورت گروهی چیز دیگری است اما به هر حال شیوع کرونا باعث شده تا هر کسی در خانه به صورت انفرادی تمرین کند.»

او ادامه داد: «برگزاری تمرینات به صورت انفرادی کمک می‌کند تا از نظر بدنی افت زیادی نداشته باشیم البته باید با آغاز مسابقات به سطح ایده‌آل برسیم و بتوانیم با آمادگی بدنی خوب در تمرینات گروهی شرکت کنیم. تعطیلی ناخواسته لیگ به دلیل ویروس کرونا در عملکرد پرسپولیس تأثیر منفی خواهد داشت البته این تأثیر بد تنها مختص تیم ما نخواهد بود و سایر تیم‌ها هم با چنین شرایطی مواجه هستند. در کل پس از آغاز بازی‌ها، لیگ مان تاحدودی افت خواهد کرد و این کاملاً طبیعی است.»
وینگر راست سرخ‌ها با اشاره به این موضوع که برای همه ما سلامتی مردم مهم‌ترین موضوع است، افزود: «آرزومان این است که کرونا زودتر از کشور ما و کل جهان ریشه‌کن شود و زندگی‌مان به روال عادی بازگردد. بی صبرانه منتظر آغاز لیگ هستیم و دل‌مان برای فوتبال تنگ شده و مشتاقیم تا بازی‌ها هر چه زودتر آغاز شود. خوشبختانه تیم ما پیش از تعطیلی لیگ، نتایج خیلی خوبی گرفت البته برای رسیدن به آن نتایج نیاز به زمان خواهیم داشت.»

شیری درخصوص اختلاف 10 امتیازی پرسپولیس نسبت به سپاهان اظهار داشت: «ما گول 10 امتیاز اختلاف با تیم دوم را نخواهیم خورد و منتظریم که وارد بازی‌ها شویم. شاید با شروع دوباره لیگ برتر در یکی دو هفته به آن چیزی که مدنظر ما است، نرسیم اما خیلی زود به شرایط خوبی که داشتیم، باز خواهیم گشت چرا که ما پرسپولیس هستیم و هر زمان که لیگ برتر آغاز شود، برای قهرمانی و رسیدن به پوکر (چهارمین قهرمانی متوالی) تلاش خواهیم کرد.»
او با اشاره به این موضوع که 9 بازی دیگر تا انتهای لیگ برتر نوزدهم باقیمانده است، گفت: «تمام تلاش‌مان پیروزی در این 9 بازی است. دل‌مان برای هواداران عاشق پرسپولیس تنگ شده و دوست داریم هرچه زودتر هواداران‌مان را در بازی‌های خانگی و خارج از خانه ببینیم. پرسپولیس 40 میلیون هوادار عاشق دارد که با این تیم زندگی می‌کنند و منتظر برگزاری بازی‌ها هستند.»

وینگر راست و شماره 17 پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در صورت عدم برگزاری لیگ حسرت صدرنشینی و اختلاف 10 امتیاز را نخواهید خورد، اظهار داشت: «اگر قرار است که همین گونه مسابقات لیگ تمام شود باید ما را به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم معرفی کنند چرا که برای کسب هر امتیاز کلی زحمت کشیدیم. دومین فصل حضورم در پرسپولیس است و مایه افتخار هر بازیکنی است حضور دراین تیم، من تمام توانم را می‌گذارم که بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته باشم و همیشه با این دیدگاه وارد زمین می‌شوم.»
شیری درخصوص کار با مربیانی همچون برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی گفت: «هر کدام از این مربیان خصوصیات منحصر به فردی دارند که بزرگترین خصوصیات این سه مربی جاه‌طلبی است. هر 3 ،مربیان بسیار خوبی هستند و خوشحالم که توانستم با آنها کار کنم. تنها خواسته هر 3 مربی تنها پیروزی در هر بازی بود و این موضوع باعث شد تا این خصوصیات به بازیکنان هم منتقل شود و خواهان پیروزی در هر بازی باشند. آقا یحیی هم تشنه پیروزی است و دوست دارد که پرسپولیس در تمامی بازی‌ها برنده باشد.»

او درخصوص صحبت‌های سید جلال حسینی، کاپیتان این تیم و انتقاد از مدیران باشگاه در تأمین منابع مالی افزود: «شرایط‌مان سخت است و امیدوارم مدیران باشگاه تمام تلاش‌شان را بکنند تا همه چیز به روال عادی بازگردد. خوشبختانه پرسپولیس بازیکنان باتجربه و بزرگی دارد و سعی خواهیم کرد که بهترین نتایج را در هر تورنمنتی به دست بیاوریم. کارمان سخت است چرا که با آغاز مسابقات باید در لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام حذفی بازی کنیم و برای رسیدن به موفقیت دراین 3 میدان نیازمند حمایت بیشتر هستیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار