10 میلیارد ریال به دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تخصیص یافت

خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر از تخصیص 10 میلیارد ریال به دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، فریدون حسنوند استاندار بوشهر در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و حمایت از این نهاد امری لازم است که همه مسئولان باید به این مسئله توجه کنند.

حسنوند افزود: افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت باید مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش قرار گیرد و مدیران سایر دستگاه‌ها نیز باید نسبت به رفع مشکلات این نهاد اهتمام ورزند.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم سنددارشدن فضاهای آموزشی استان خواستار تلاش بیشتر مسئولان آموزش و پرورش برای رفع این مشکل شد و خاطرنشان کرد: مسئولان آموزش و پرورش استان باید از ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده برای رفع مشکلات موجود استفاده کنند و نباید وقت را هدر دهند.

حسنوند تصریح کرد: از مدیران راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و منابع طبیعی می‌خواهیم که همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند و در سنددار کردن املاک دولتی آموزش و پرورش نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه با اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر گفت: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر اقدام ارزشمندی است که تاثیر زیادی در تامین نیروی متخصص آموزش و پرورش دارد.

استاندار بوشهر از تخصیص 10 میلیارد ریال به دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خبر داد و تاکید کرد: 5 میلیارد ریال برای پردیس دانشگاه فرهنگیان خواهران و 5 میلیارد ریال نیز برای پردیس دانشگاه فرهنگیان برادران تخصیص داده‌ایم، ضمن اینکه 10 میلیارد ریال نیز توسط دانشگاه فرهنگیان مرکز به این دانشگاه در استان اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار