فرماندار بندرعباس:

معلمان همواره منشاء رشد و موفقیت جامعه بوده و خواهند بود

هرمزگان(پانا)-فرماندار شهرستان بندرعباس در دومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۹۹ که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شد گفت معلمان همواره منشاء رشد و موفقیت جامعه بوده و خواهند بود.

کد مطلب: ۱۰۶۱۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمان همواره منشاء رشد و موفقیت جامعه بوده و خواهند بود

این نشست در پنجمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم" به ریاست عزیزاله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس با دستور کار؛ ستاد بزرگداشت مقام معلم، آموزش در زمان تعطیلات کرونایی و مشارکت و همکاری در اجرای برنامه انسداد مبادی بیسوادی با تاکید بر شناسایی، جذب و نگهداشت کودکان بازمانده از تحصیل در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: معلمان همواره منشاء رشد و موفقیت جامعه بوده و خواهند بود و شهید مطهری نماد بارز یک معلم فداکار و آزاده بود و البته همه معلمان نیز دارای چنین ویژگی های بارز بوده و قابل تقدیر هستند که از زحمات آنها تقدیر و تشکر می نمائیم.

وی در خصوص اجرای برنامه انسداد مبادی بیسوادی اظهار کرد: ضرورت دارد راهکارهای شناسایی، جذب، نگهداشت و استمرار حضور دانش آموزان بازمانده از تحصیل به درستی به‌کار گرفته شود تا تعداد محصلان بازمانده از تحصیل به صفر نزدیک شود.

عزیزاله کناری در ادامه بیان کرد: ضروری است دانش آموزان و نوجوانان بازمانده از تحصیل نواحی آموزش و پرورش هر چه سریعتر شناسایی و اقدام لازم برای مدرسه رفتن و ادامه تحصیل آنها صورت پذیرد.

این مسئول در پایان تاکید کرد: شرایط لازم برای ادامه تحصیل دانش آموزان و نوجوانان مهیا شده و نباید آنها تحت هیچ شرایطی از تحصیل محروم شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار