همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

اهدای 71 سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی لامرد

لامرد (پانا) - رئیس اداره بهزیستی لامرد؛ از اهدای 71 سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 71 سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی لامرد

معصومه کاظم زاده در آئین اهدای 71 سری جهیزیه به زوج های جوان لامردی تحت پوشش بهزیستی لامرد ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: این 71 سری جهیزیه در قالب طرح «ازدواج آسان» شامل 6 قلم کالای اساسی ایرانی از جمله یخچال، فرش، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی، تلویزیون با همکاری بهزیستی، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و مشارکت مددجو تهیه شده است.

رئیس اداره بهزیستی لامرد با اعلام رشد سه برابری اعطای جهیزیه به مددجویان بهزیستی لامرد در سال جاری، اظهار کرد: سال گذشته 24 سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی این شهرستان اعطا شد که خوشبختانه در اوایل امسال با پیگیری این اداره، شمار بیشتری از مددجویان پشت نوبتی متقاضی دریافت جهیزیه، مورد حمایت قرار گرفتند.

کاظم‌زاده در ادامه ارزش ریالی مجموع 71 سری جهیزیه را 8 میلیارد و 520 میلیون ریال اعلام کرد.

او خاطر نشان کرد: خدمات سازمان بهزیستی با تغییر نیازهای جامعه و افزایش جامعه هدف با ابعاد گسترده‌تری همراه بوده است و طی 20 سال گذشته انواع خدمات حمایتی، اجتماعی، پیشگیری، درمانی و ... را شامل می شود.

رئیس اداره بهزیستی لامرد با بیان اینکه حدود بیش از 3500 مددجو تحت پوشش این نهاد در شهرستان هستند، اضافه کرد: بهزیستی لامرد با تداوم حمایت خیرین و بخش دولتی کوشش خواهد کرد تا بخشی از نیازهای جامعه هدف را تامین کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار