نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی:

آموزش و پرورش مبنای توسعه هر جامعه‌ای است

کرمانشاه (پانا) - نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد آموزش و پرورش مبنای توسعه هر جامعه‌ای است.

کد مطلب: ۱۰۶۱۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش مبنای توسعه هر جامعه‌ای است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، شهریار حیدری در دیداری صمیمی با مجید یزدان‌پناه؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد ضمن تبریک ایام گرامیداشت مقام معلم گفت: آموزش و پرورش به واسطه تربیت نیروی انسانی، رسالت سنگینی بر عهده دارد و از این حیث مبنای توسعه جامعه است.

وی افزود: این نهاد تاثیرگذار همیشه باید مورد حمایت ویژه مسؤولین باشد تا بتوان گامی در راستای نیل به اهداف و آرمان‌های مطلوب برداشت.

حیدری خاطرنشان کرد: نگاه ما به فرهنگیان، باورمند و بر مبنای حمایت از این قشر عزیز است و اینجانب تمامی مساعی خود را جهت خدمت صادقانه و پیگیری مطالبات جامعه بزرگ فرهنگیان به کار می‌بندم.

وی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی و تشکر از زحمات جامعه فرهنگیان استان، توفیقات حاصله را مرهون تیم مدیریتی قوی و تلاش‌های صادقانه مسؤولین آموزش و پرورش دانست.

یزدان‌پناه؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز ضمن خیر مقدم و تبریک به نماینده منتخب مردم جهت ورود به خانه ملت گزارشی اجمالی از اهم اقدامات و نیز توفیقات حاصل شده توسط دستگاه تعلیم و تربیت استان را ارائه داد.

وی ابراز امیدواری کرد: تمامی مسؤولین با همدلی بتوانند گامی در جهت رفع موانع و مشکلات حوزه تعلیم و تربیت بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار