80 درصد معلمان کهگیلویه و بویراحمد عضو شبکه شاد هستند

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد از 9 هزار و61 معلم شاغل در مدارس استان بیش از 80 درصد عضو شبکه آموزشی دانش آموزان هستند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
80 درصد معلمان کهگیلویه و بویراحمد عضو شبکه  شاد هستند

هادی زارع پور؛ در نشست رؤسای آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق در گچساران گفت: 98درصد مدیران ابتدایی و100درصد مدیران متوسطه نیز عضو این شبکه هستند.

او افزود: بیش از45درصد دانش آموزان نیز به این شبکه دسترسی دارند و60هزار دانش آموزان به دلیل عدم تمکن مالی ویا ضعف زیر ساختها از جمله اینترنت در این شبکه عضو نشده اند و به روشهای حضوری با رعایت موارد بهداشتی و استفاده از آموزش سیما و توزیع بسته های آموزشی تدریس آنها ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نقل و انتقالات نیروی انسانی تا 25اردیبهشت از طریق سامانه انجام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش استان نیز گفت: ثبت نام کتابهای درسی از طریق سامانهhttps://www.irtextbook.com/ ادامه دارد و در برخی از مناطق مستلزم اطلاع رسانی و تسریع در ثبت نام است.

اردشیر یاری گفت: املاک متعلق به آموزش وپرورش احصاء و موارد مربوط به آنها پیگیری شود.

او افزود: ساماندهی نیروی انسانی مهمترین اولویت پس از برگزاری امتحانات است و وضعیت ساماندهی به زودی اعلام می شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم از برگزاری جشنواره یادگیری سواد در خانه و تجارب برتر خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف تقویت توانمندی آموزش دهندگان برای تهیه محتوای آموزشی در فضای مجازی برای سوادآموزان و با ارائه کلیپ‌های تدریس تصویری برگزار می شود.

سید حمدالله خواهش نیک گفت: برای دوره های سوادآموزی که دوره آموزشی 500ساعت آنها تمام شده است با رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی امتحانات آنها برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار