معلم گچسارانی با کمک خیرین و با سفر به روستاها و عشایر مدارس را تجهیز می کند

یاسوج (پانا) - معلم گچسارانی که یک کارگاه کوچک در خانه خود دارد با سفر به مناطق روستایی و عشایری ، مدارس را به وسایل کمک آموزشی تجهیز می کند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
معلم گچسارانی با کمک خیرین و با سفر به روستاها و عشایر مدارس را تجهیز می کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان، "علی صفایی" گفت: نصب وسایل سمعی و بصری- تجهیز صندلی میز و نیمکت , فایلها را به صورت رایگان برای مدارس انجام می‌دهد.

این معلم خیر افزود: برای برخی مدارس نیز وسایل سمعی و بصری خریده و در کلاسها نصب می کند که باعث خوشحالی دانش آموزان و عوامل مدرسه می‌شود.

او که دارای ۱۰ سال سابقه خدمت با مدرک کارشناسی ارشد در رشته رایانه است گفت: با هدف کمک خیرخواهانه و مشارکت در امور تجهیزات مدارس و با کمک جمعی از خیرین تجهیزات را خریداری می‌کنم و این کار من نوعی تدریس، مساعدت به همنوع در کنار آموزش است.

صابر اسدی کارشناس فناوری و فرهنگی که بخشی از تجهیزات را کمک وی نصب می‌کند گفت: با سفر به روستاها و عشایر مدارسی که نیاز به تجهیزات دارند شناسایی و تجهیزات برای آنها فراهم می شود.

وی گفت: این کار ابتدا 2 نفری انجام شد و پس از آنکه نتایج کار آن در مدارس به اطلاع برخی همکاران رسید تعدادی از آنان برای مشارکت در این امر خداپسندانه حضور پیدا کردند و منابع مالی آن را تامین کردند.

اسدی افزود: اطلاع رسانی و شناسایی خیرین و عضویت آنها در گروه به‌عهده من است و کار مان همچنان ادامه دارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: کمک این فرهنگی و مجموعه خیرین همراه آنها بخش مهمی از مشکلات تجهیزاتی و تکمیل و راه‌اندازی وسایل سمعی و بصری را مرتفع کرده است.

ایوب مقیمی گفت: تاکنون بیش از ۳۰ مدرسه توسط آقای صفایی تجهیز و وی بیش از ۳۰۰ میلیون ریال هزینه کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار