برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه در شهرستان کازرون

کازرون (پانا) -  در مراسمی از معلمان نمونه استانی و منطقه ای کازرون همزمان با سراسر استان فارس به صورت ویدیو کنفرانسی  تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه در شهرستان کازرون

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کازرون، حجت الاسلام و المسلمین محمد صباحی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه کازرون که به صورت زنده و ویدیو کنفرانسی با حضور استاندار فارس، مدیرکل آموزش و پرورش فارس، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، مدیر و جمعی از معاونان مجموعه اداره آموزش و پرورش کازرون در محل کانون شهدای رضوان این شهر برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری و هفته معلم، به وجه تمایز شغل معلم با شغل های دیگر اشاره کرد و اظهار کرد: گرچه تمام شغل ها شریف هستند؛ اما شغل معلمی به لحاظ اینکه با تعلیم و تربیت انسان سر و کار دارد، وجه تمایز ملکوتی با سایر شغل ها پیدا کرده است.
او گفت: تمام داشته ها و شخصیت های ما انسانها از معلمان عزیز خود است و به همین خاطر است که خداوند به منزلت مقام قلم قسم خورده است.
امام جمعه کازرون تصریح کرد: شرافت شغل معلمی به خاطر تربیت انسان و خلافت اللهی بودن است.
صباحی در ادامه با بیان خاطراتی از معلمان دوران ابتدایی خود که خمیرمایه شخصیتشان توسط این معلمان شکل گرفته، متذکر شد: بنده در تربیت فرزندانم هم مرهون معلمانشان هستم، به طوری که این گونه تربیت فقط بسته به ذوق و سرپنجه معلمان بر می‌آید.
امیرحسین جمشیدی، مدیر آموزش و پرورش کازرون، هم طی سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبریک هفته معلم اظهار کرد: تمامی همکاران ما در مجموعه آموزش و پرورش این شهر توانمند و دارای تعهد بالایی هستند و در این ایام شیوع ویروس کرونا که مدارس تعطیل بود، همکاران ما با تلاش های بیشتر با وجود همه کاستی ها اجازه ندادند که به آموزش دانش آموزان لطمه ای وارد شود.
دراین همایش از 10 معلم نمونه منطقه‌ای و 3 معلم نمونه استانی از آموزش و پرورش کازرون بطور همزمان با سراسر استان فارس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار