برگزاری جشن الفبای مجازی کلاس اولی های البرز

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش البرز گفت با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، امسال جشن الفبا برای ۴۵ هزار و ۱۲۱ دانش آموز کلاس اولی این استان در فضای مجازی و رسانه ای برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن الفبای مجازی کلاس اولی های البرز

به گزارش ایرنا، محرمعلی الهویی هدف از برگزاری این جشن را آموزش زبان شکر گفتن خداوند در اهدا نعمت های بی شمارش به انسان ازجمله نعمت علم و دانش با قدردانی از زحمات معلمان سختکوش و حک شدن بهترین خاطره دوران تحصیل در ذهن دانش آموزان ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال این جشن با عنوان جشن دانایی با حضور آموزگاران نمونه استانی در فضای مجازی و رسانه ای استان البرز برگزار شد.

الهویی بیان کرد: در این جشن شاد و به یاد ماندنی دانش آموزان برای معلمان و اولیا خود دلنوشته هایی در راستای سپاس از خداوند و لطف و عشق درونی آنان نسبت به معلم و والدین خود تهیه و آن را به معلمان و والدین اهدا کردند.

وی از کلاس اول ابتدایی به عنوان ماندگار ترین خاطره های شیرین درذهن افراد جامعه یاد کرد و افزود: نعمت خواندن و نوشتن به اندازه ای برای دانش آموزان شیرین و لذت بخش است که نام آموزگار سال اول درذهنشان نقش می بندد.

الهویی تصریح کرد: این جشن هرساله به دلیل کسب مهارت خواندن و نوشتن و قدردانی از زحمات معلم و والدین با هدف ماندگاری خاطره شیرین در ذهن کلاس اولی ها برگزارمی شود.

وی یادآور شد: در این جشن دانش آموزان دختر و پسر به بار نشستن تعلیم و تربیت را درفضای مجازی و رسانه ای استان جشن گرفتند. در جشن الفبا دانش آموزان پایه اول دبستان با زبان شعر، خواندن آیه هایی از قرآن کریم، دعا و نقاشی شکر گزار این نعمت بزرگ ازخداوند یکتا شدند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: امسال کلاس اولی های این استان دریک هزار و ۶۲۱ کلاس درس درپایه اول آموزش دیدند.

وی عنوان کرد: دانش آموزان کلاس اولی البرز در این جشن به یاد شهدا قرآن کریم تلاوت کردند و سرود جشن الفبا و ملی ایران را زمزمه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار