مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

معلمان به ملت خود عزت و اعتماد به نفس می دهند

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بین اینکه معلمان نه تنها به دانش آموزان که به ملت خود آبرو، شخصیت، عزت و اعتماد به نفس می دهند، حفظ ارزش هایی همچون وطن دوستی، نوع دوستی، دین داری، شجاعت و اخلاق را در جامعه منوط به تلاش و مجاهدات‌های دلسوزانه معلمان دانست.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمان به ملت خود عزت و اعتماد به نفس می دهند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با تعدادی از معلمان نمونه استان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این نشست معلمان نمونه نواحی و مناطق 8 کانه استان به صورت جداگانه به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و دغدغه های خود پیرامون مسائل روز آموزش و پرورش استان و کشور پرداختند.

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز نیز در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه امسال به دلیل شرایظ پیش آمده امکان تقدیر و تجلیل از معلمان نمونه استان و برگزاری مراسم و برنامه هایی که در خور تلاش های ارزنده همکاران باشد فراهم نبود و ناچار هستیم به همین جلسات و برنامه هایی که در فضای مجازی و صدا و سیما پیش بینی شده اکتفا کنیم.

قاسمی تاکید کرد: ما امسال به این دلیل از فرهنگیان تقدیر و تشکر می کنیم که تداوم آموزش ها در بستر فضای مجازی باعث شد تا وقت بیش تری از همکاران ما گرفته شود و انرژی زیادی را برای لطمه نخوردن به موضوع آموزش صرف کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته تاکید کرده ام برنامه های اصلی گرامیداشت مقام معلمین عزیز به زمان بازگشایی مدارس موکول شود تا دانش آموزان نیز بتوانند قدردان زحمات معلمین خود باشند.

قاسمی در این نشست صمیمی با نقل خاطره ای از دکتر ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران که در دوران دانش آموزی مورد تمسخر همکلاسی های خود بود و با تدبیر معلم تبدیل به یک نخبه علمی در کشور شد،تصریح کرد: معلمان نه تنها به دانش آموزان که به ملت خود آبرو، شخصیت، عزت و اعتماد به نفس می دهند.

وی افزود: معلم است که حرمت، وطن دوستی، نوع دوستی، دین داری، شجاعت و اخلاق را به جامعه می دهد و این ها فقط جلوه ای کوچک از نتایج و تاثیرات جامعه فرهنگیان کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار