در آیینی؛

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دشتستان معرفی شد

دشتستان(پانا)- مدیر کل و پرورش استان بوشهر گفت در سالهای اخیر کارهای خوبی همراه با موفقیت در آموزش و پرورش دشتستان انجام شده است.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دشتستان معرفی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در آیین تودیع و معارفه مدیران جدید و پیشین آموزش و پرورش شهرستان دشتستان که با حضور نماینده مجلس و فرماندار این شهرستان انجام شد، با بیان اینکه تغییر و تحول زمینه ساز پیشرفت مجموعه می شود، بیان کرد: هر مدیر طی 4 تا 5 سال می تواند برنامه های خود را اجرایی نماید و معمولا بعد از این مدت باید مدیر جدید همراه با تفکرات نو جایگزین شود.

وی تفکرات جدید را زمینه ساز توسعه اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: وقتی مدیر جدیدی وارد مجموعه ای شود می تواند همراه خود تفکرات و برنامه های جدید را وارد مجموعه نماید.

کرمی افزود: این از خصوصیات هر تغییر است که می توان از تجارب افراد صاحب نظر و دیگر متخصصان و اندیشه های متفاوت دیگر استفاده کرد.
وی خاطر نشان کرد: در شش سال اخیر, کارهای خوبی در حوزه آموزش و پرورش دشتستان انجام شده و موفقیت های زیادی حاصل شده است. البته در این زمان کاستی و کمبودهایی نیز وجود داشته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان این که تربیت نیروی متخصص از وظایف آموزش و پرورش است، گفت:: طی چهل سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی، همواره فرهنگیان در راس مدیریت آموزش و پرورش بوده و نه تنها از سایر ارگان ها کسی را در راس خود ندیده بلکه تربیت کننده مدیر برای سایر دستگاه های اجرایی بوده است.

محمدباقر سعادت دوران مدیریت لواسانی فرد مدیر پیشین آموزش و پرورش دشتستان را یکی از طلایی ترین دوران آموزش و پرورش این شهرستان دانست و افزود: ارتقای رتبه علمی شهرستان و کسب عناوین مختلف را در زمینه های فرهنگی ورزشی و علمی، راه اندازی دانشگاه فرهنگیان و درمانگاه فرهنگیان از خدمات خوب این مدیر است.

وی ادامه داد : همانطور که موفقیت های زیادی طی این مدت کسب شده، ولی کمبودهایی هم وجود دارد که امیدواریم با همت مدیر جدید برطرف شود.

همچنین فرماندار دشتستان با اشاره به نقش معلمان در جامعه گفت: معلمان، پرچم داران برنامه های آموزش و پرورش هستند، از این رو هر چه به آنها توجه بیشتری شود، بازخورد بهتری نیز خواهیم دید.

فتح الله نوروزی با بیان اینکه آموزش و پرورش توانمند، لازمه توسعه اجتماعی است، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی, کانون انتشار دانایی است و شکل گیری سرمایه اجتماعی در آموزش و پرورش اتفاق می افتاد.

وی آفت آموزش و پرورش و تمامی مدیران را روزمرگی برشمرده و اظهار کرد: آموزش و پرورش باید حاکمیت اخلاق را به نحو صحیح در برنامه ریزی خود داشته باشد.

در پایان این آیین با تقدیر از خدمات سیدحسن لواسانی فرد مدیر پیشین، سهراب باقری به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دشتستان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار