طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان در استان اردبیل آغاز شد

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با اعلام این خبر گفت از میان فرهنگیان متقاضی در این طرح 1 هزارو 347 نفر حائز شرایط اولیه شدند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان در استان اردبیل آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری در جلسه ای که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی در دفتر معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، گفت: طرح مسکن فرهنگیان در راستای انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین دو وزارتخانه راه و شهرسازی و آموزش‌و پرورش و با هدف مساعدت به فرهنگیان فاقد مسکن در دستور کار قرارگرفته است و مدت اجرای این تفاهم‌نامه 3 سال یعنی تا آبان 1401 است.

او افزود: این طرح برای تأمین ۱۷۰هزار واحد مسکونی در شهرها و مناطق روستایی برای فرهنگیان فاقد مسکن بر اساس اعلام نیاز آموزش‌وپرورش با استفاده از کلیه ظرفیت‌ها و منابع مالی و امکانات موجود وزارتخانه‌های آموزش‌و پرورش و راه و شهرسازی در ۳۲ استان کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه این طرح در استان اردبیل نیز همچون سایر استان ها اجرا می شود، اظهار کرد: تاکنون از میان فرهنگیانی متقاضی که در تاکنون در سامانه مورد نظر ثبت نام کرده اند، 1 هزارو 347 نفر حائز شرایط اولیه هستند.

ناصری افزود: جامعه هدف ما 4 گروه بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، کارکنان شاغل رسمی، پیمانی، قراردادی بالای 20 سال سابقه خدمت، زوجین فرهنگی و بازنشستگان فرهنگی می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار