رئیس اداره پشتیبانی، تدارکات و خدمات آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

کسب رتبه اول ثبت و سفارش کتاب دانش آموزان توسط آموزش و پرورش شهرستان انار

کرمان(پانا) - رئیس اداره پشتیبانی، تدارکات و خدمات آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول ثبت و سفارش کتاب دانش آموزان توسط آموزش و پرورش شهرستان انار تا هفدهم اردیبهشت 99 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول ثبت و سفارش کتاب دانش آموزان توسط آموزش و پرورش شهرستان انار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، جلیل جعفری با اعلام این خبر گفت: آموزش و پرورش شهرستان انار با 70.23 درصد ثبت سفارش کتاب دانش آموزان تا هفدهم اردیبهشت 99 دارای رتبه اول در این خصوص در استان است.
وی افزود: تا این تاریخ، آموزش و پرورش شهرستان بافت با 68.61 درصد و آموزش و پرورش شهرستان کهنوج با 61.76 درصد در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

رئیس اداره پشتیبانی، تدارکات و خدمات آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آغاز ثبت سفارش کتب درسی از 24 فروردین ماه جاری گفت: اطلاع رسانی در خصوص ثبت سفارش کتب درسی به تمامی دانش اموزان در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ضروری است.

جعفری خاطر نشان کرد: ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتب دوره‌های آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، دوم تا ششم ابتدایی، هفتم، هشتم و نهم (متوسطه اول)، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه، حرفه‌ای استثنایی از ۲۴ فروردین ماه جاری آغاز شده و تا ۲۳ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان و اولیای آنان نیز در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار