مجاهدین اقتصادی باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را ایفا کنند

مشهد(پانا)- استاندار خراسان رضوی اعلام کرد برای جلوگیری از حاشیه‌نشینی و مهاجرت روستائیان باید همه کارآفرینان موفق و مجاهدین اقتصادی به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مجاهدین اقتصادی باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را ایفا کنند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در ارتباط ویدئوکنفرانسی جمعی از کارگران و کارآفرینان مجموعه‌های تولیدی با رهبر معظم انقلاب که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد، با بیان اینکه متاسفانه مردم شریف خراسان رضوی، به دلیل ویروس کرونا امسال نتوانستند میزبان زائران امام‌رضا(ع) باشند، محضر رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: متاسفیم که نوروز امسال به دلیل ویروس کرونا شاهد حضور حضرتعالی در مشهد مقدس نبودیم و از سخنان راهبردی شما به مناسبت سال نو محروم شدیم.

وی افزود: امسال خراسان رضوی از بارندگی بسیار خوبی برخوردار بود به نحوی که از میانگین بارندگی پنجاه ساله اخیر استان 66 درصد افزایش را شاهد بودیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه این استان در 10 قلم محصولات کشاورزی رتبه‌های اول تا پنجم کشور را در اختیار دارد، اضافه کرد: کشاورزان استان در سال گذشته با حدود 900 هزار هکتار اراضی باغی و زراعی موفق شدند 5. 7 میلیون تن محصولات کشاورزی را تولید کنند.
رزم‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال گذشته در خراسان رضوی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اقتصاد مردمی شروع شد و توفیقات بسیار خوبی حاصل شده است، گفت: به عنوان مثال در آبان سال گذشته یک معین اقتصاد مقاومتی در شهرستان درگز موفق شد با تسهیلاتی به مبلغ 9 میلیارد و 160 میلیون تومان، برای 520 نفر ظرف شش ماه اشتغال ایجاد کند.
وی تصریح کرد: برای اینکه از حاشیه‌نشینی و مهاجرت روستایی جلوگیری کنیم باید همه کارآفرینان موفق و مجاهدین اقتصادی به سمت مسئولیت‌های اجتماعی خود حرکت کنند که در همین راستا 200 شرکت نامدار کار خود را در استان آغاز کرده‌اند.
استاندار خراسان رضوی در انتهای گزارش خود با تاکید بر اینکه بین ارکان حاکمیت در استان همدلی و هم‌افزایی وجود دارد، به محضر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید همه مسئولین استان برای ارتقاء شاخص‌های فرهنگی و اقتصادی استان همقسم شده‌اند.
در ادامه بیژن صبوری، از کشاورزان و مزرعه‌داران نمونه چنارانی هم در این ارتباط ویدئوکنفرانسی به بیان برخی از مسائل، مشکلات و نقطه نظرات خود پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار