برگزاری آیین تجلیل ازمعلمان نمونه  "جهادگران آموزشی" درفضای مجازی در رامشیر

رامشیر (پانا) - مراسم تجلیل ازمعلمان نمونه  "جهادگران آموزشی" درفضای مجازی درزمان شیوع ویروس کرونا شهرستان رامشیر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل ازمعلمان نمونه  "جهادگران آموزشی" درفضای مجازی در رامشیر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر؛ به مناسبت هفته معلم امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه مراسم تقدیر از معلمان نمونه آموزش از طریق فضای مجازی به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، به ریاست سید مجید حسینی نژاد؛ فرماندار شهرستان رامشیر و با حضور جلیل ظهیری، علی حمید رئیس اداره آموزش پرورش و جمعی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مجیدحسینی نژاد؛ فرماندار رامشیر در ابتدای جلسه ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گزارشی از وضعیت شهرستان در خصوص جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ارائه کرد.

حسینی نژاد درادامه با اشاره به تعبیر رییس جمهوری درابتدای دوره دوم ریاست جمهوری از معلم در خصوص حل چالش های جامعه به وسیله آموزش و پرورش و معلمان ، از جدیت و پشتکار معلمان در ارائه آموزش ها به دانش آموزان از طریق فضای مجازی و برنامه شاد تقدیر نمود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه تعدادی از معلمان به بیان نقطه نظرات خود و مشکلات مربوط به آموزش از طریق فضای مجازی پرداختند و در پایان از معلمان نمونه بااهدای لوح ،تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار