بازگشت مجدد 40 واحد تولیدی استان اردبیل به چرخه فعالیت

اردبیل (پانا) - رییس کل دادگستری اردبیل اعلام کرد با تلاش و پیگیری کمیته حمایت قضایی در یک سال اخیر بیش از ۴۰ واحد تولیدی و کارآفرینی در استان به چرخه فعالیت مجدد بازگشت.

کد مطلب: ۱۰۶۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت مجدد 40 واحد تولیدی استان اردبیل به چرخه فعالیت

به گزارش اداره کل دادگستری اردبیل، سیدناصر عتباتی، در جلسه کمیته حمایت قضایی استان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری ضرورت احیای واحدهای تولیدی نیمه‌تعطیل و تعطیل شده است، افزود: در این مورد انسجام در برنامه‌ریزی مسوولان دولتی و همراهی بخش خصوصی مهم بنظر می رسد، چرا که عاملی برای تحقق شعار سال و توجه به رشد و بالندگی بهره‌وری است.

او با تشریح اهمیت و ارزش کار و منزلت کارگری از دیدگاه مکتب اسلامی گفت: به یقین یکی از رویکردهای اصلی و راهبردی نظام توجه به تولید، اقتصاد، کار و تلاش بوده و نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید بر اهمیت موضوع بیشتر صحه گذاشته و وظایف و رسالت‌های مسوولان و کارگزاران را در حمایت از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال از نظر اخلاقی، شرعی و قانونی مضاعف کرده است.

رییس کل دادگستری استان رونق بخشیدن به اقتصاد را علاج‌بخش حل مشکلات فعلی جامعه دانست و اظهار کرد: در استان نیز همه مسوولان و دستگاه‌های متولی باید با استفاده از ظرفیت بسیار خوب استان در رونق بخشیدن به اقتصاد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

عتباتی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان همواره و در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه و تاکید رییس این قوه، حمایت‌های قضایی و پیگیری‌های قانونی را در راستای رونق بخشیدن به تولید و اشتغال در استان با جدیت و اهتمام مدنظر قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار