مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: ضرورت رصد روزانه و گزارش گیری از فعالیت شبکه شاد

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با هدف دستیابی به نتایج بهتر و گسترش همه جانبه فعالیت های آموزشی در شبکه شاد، رصد و گزارش گیری روزانه و مستمر ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:  ضرورت رصد روزانه و گزارش گیری از فعالیت شبکه شاد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی در جلسه شورای معاونین اداره کل اظهار کرد: در راستای پیگیری برنامه ها و فعالیت های شبکه شاد، یکی از مهمترین اولویت ها به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده، گزارش گیری و رصد مستمر فعالیت این شبکه در استان است.

او ادامه داد: با هدف ساماندهی گزارش ها و پیگیری مستمر برنامه های شبکه شاد، ضمن تاکید بر تشکیل کمیته راهبردی در اداره کل، دبیرخانه این کمیته را به حوزه معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی واگذار کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به تصمیم اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعلام برخی شهرها و مناطق به عنوان منطقه سفید و بازگشایی مدارس این مناطق، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد با حساسیت و با دقت نظر در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، موضوع وضعیت شیوع و عدم شیوع این بیماری و شرایط حاکم بر مناطق مختلف بررسی و پیگیری و در اولین فرصت گزارش کاملی از فرآیند یاد شده مدون و ارائه شود.

رخشانی گفت: یکی از مهمترین خروجی های هر دستگاهی بررسی وضعیت شاخص‌های عملکردی آن است که این مهم در حوزه‌های مختلف باید به صورت دقیق و جدی رصد و پیگیری و نتایج آن در سامانه مربوطه بارگذاری شود، بر این اساس می طلبد تا با دقت نظر و تاکید بر شفاف بودن و واقعی بودن فعالیت های انجام گرفته تسریع در امور صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار