معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد:

رشد صعودی مبتلایان به کرونا ویروس در سیستان و بلوچستان با 769 مبتلا

زاهدان (پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان با رشد صعودی به ۷۶۹ نفر رسیده است.

کد مطلب: ۱۰۶۱۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رشد صعودی مبتلایان به کرونا ویروس در سیستان و بلوچستان با 769 مبتلا

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، میری در شورای اطلاع رسانی استان که با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران کرونا و اصحاب رسانه ها در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما برای توصیه های بهداشتی بسیار مهم و کارساز است.

او ادامه داد: نصب بنرها و پوسترهای بهداشتی در راستای آموزش و پیشگیری از بیماری کرونا، پاسخگویی به سوالات مردم در سامانه های ۱۹۰ و ۴۰۳۰، نظارت بر واحدهای بهداشتی و غیر بهداشتی از جمله اقدامات مهم انجام شده جهت پیشگیری از بیماری کرونا ویروس بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص آخرین وضعیت بیماران تنفسی بیان کرد: ۲هزار و ۴۵۲ بیمار با مشکل تنفسی حاد به اورژانس ها مراجعه کردند که از این تعداد ۲هزار و ۷۰ نفر مرخص شدند.

میری با بیان این که از جمعیت کل بیماران تنفسی ۲هزار و ۳۲۳ بیمار در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بوده اند، تصریح کرد: از این تعداد بیمار تنفسی حاد ۱۳۳ نفر بستری و ۲۴۹ نفر فوت شده اند.

او افزود: در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی در استان ۷۶۹ نفر است که از بیماران تنفسی بوده و طی شبانه روز گذشته نیز ۲۶ نفر به این ویروس مبتلا شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این که تاکنون ۵۵ نفر از بیماران کرونایی استان فوت شده اند، افزود: ۶۵ درصد از موارد بستری کرونا مثبت در بیمارستان بوعلی زاهدان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار