معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خبر داد:

تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین

کرج (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه برای برنامه ریزی در خصوص ستاد اربعین ۹۹ با توجه به بیماری کووید ۱۹ باید منتظر سیاست های کلی و ابلاغ کشوری باشیم، از تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی به منظور پایش مستمر عملکرد دستگاه‌های ذیربط خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری،نورمحمد فردی در اولین جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) استان که در محل سالن معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ریزی و انجام هماهنگی لازم در راستای مدیریت بهینه و ساماندهی هرچه مناسب تر زائران حسینی مورد تاکید است.

وی افزود: باید از همه ظرفیت ها و توانایی های استان و تشکل‌های مردم‌نهاد در این خصوص استفاده شود.

معاون استاندار گفت: اطلاع رسانی به موقع و ارائه گزارش به مردم می‌تواند اثربخشی خود را داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد:ساماندهی ثبت نام تمهید امکانات و تجهیزات مورد نیاز از مبدا تا مقصد از اصول اولیه این گونه جلسات می‌باشد که باید با جدیت دنبال شود.

فردی تاکید کرد:ما هر چه داریم از وجود مقدس امام حسین(ع) و شهدای کربلاست بنابراین نه تنها بر مبنای وظیفه قانونی بلکه بر اساس وظیفه شرعی باید دین خود را ادا نماییم.

وی افزود: در این راستا برای بررسی نقاط قوت و ضعف به منظور پایش مستمر عملکرد دستگاه‌های ذیربط کمیته نظارت و ارزیابی تشکیل می شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه تصریح کرد: بررسی نقاط قوت و ضعف در گذشته به منظور پایش مستمر عملکردی دستگاه های ذیربط اقتضا می‌کند که کمیته نظارت ارزیابی تشکیل تا به وظایف نظارتی خود عمل نماید.

فردی گفت: در این راستا باید کمیته های استانی و شهرستانی جلسات خود را به موقع تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ و نتیجه را بر حسب مورد نیاز گزارش نمایند.

وی با بیان اینکه البته با توجه به بیماری ویروس کرونا باید منتظر بمانیم تا سیاست کلی در این مورد اعلام شود تا بر اساس آن عمل کنیم، افزود: ولی در صورت برنامه‌ریزی، ساماندهی و برگزاری جلسات در این خصوص باید مورد اهتمام همه دستگاه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار