مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

5414 دانش آموز کرمانی در سال 98 به اردوی راهیان نور اعزار شدند

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد 5 هزار 414 دانش آموز دختر و پسر کرمانی در سال 98 به اردوی راهیان نور جنوب اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
5414 دانش آموز کرمانی در سال 98  به اردوی راهیان نور اعزار شدند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در دیدار جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با وی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان از تعامل و همکاری اثر بخش سپاه ثارالله استان کرمان با آموزش و پرورش در بخش های مختلف بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان قدردانی و تشکر کرد.

وی با اشاره به اعزام 5 هزار و 414 از دانش آموزان کرمانی به اردو های راهیان نور در سال 99 تاکید کرد: با توجه به اثر گذاری اردو های راهیان نور و نقش آنها در ترویج فرهنگ ایثار شهادت باید بستر اعزام تمامی دانش آموزان به اردو های راهیان نور در دوران تحصیلی فراهم شود.

اسکندری نسب با گرامیداشت یاد و خاطر شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: آمادگی پذیرش زوار قبر مطهر شهید سلیمانی را در کرمان بعد از شیوع بیماری کرونا با همکاری سپاه ثارالله داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از راه اندازی کارگاه های تولیدی ماسک و لباس یک بار مصرف پزشکی در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش تمامی شهرستان ها و مناطق استان با همکاری بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی خبر داد و افزود: روزانه 17 هزار ماسک در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش استان تولید می شود.

احمد اسکندری نسب گفت: طرح کمک های مومنانه دانش آموزان و فرهنگیان کرمانی به دانش آموزان بی بضاعت از پانزدهم رمضان همزمان با سالروز ولایت کریم اهل بیت امام حسن (ع) با همکاری بسیج فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس استان آغاز می شود.

وی از اجرای طرح مهارت آموزی به هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش استان با همکاری سپاه ثارالله در راستای ایجاد اشتغال و کار آفرینی و تحقق شعار سال 99 جهش تولید نیز خبر داد.

اسکندری نسب گفت: دانش آموزان مناطق محروم استان در دوره متوسطه تحت پوشش آموزش های موسسه علمی رزمندگان قرار می گیرند و این حرکت جهادی گونه سپاه نیز قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار