در جلسه ویدیو کنفرانسی استاندار با رئیس جمهور :

5 نفر از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از 14 هزار معلم استان تجلیل شدند

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین بزرگداشت هفته معلم در ارتباط ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور با استاندران و مدیران کل آموزش و پرورش، 5 نفر از معلمان نمونه استان را مورد تجلیل قرار دادند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
5 نفر از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد  به نمایندگی از 14 هزار معلم استان تجلیل شدند

رئیس جمهور با قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر همه معلمان کشور تاکید کرد که یکی از دغدغه های دولت های یازدهم و دوازدهم، حل مشکلات اقتصادی کارمندان به طور عام و معلمان و کارگران به طور خاص بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نشده و نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر سه شنبه در مراسم بزرگداشت هفته معلم، با دستور افتتاح رسمی سامانه شاد، تداوم فعالیت و تقویت این سامانه را حتی پس از بازگشایی کلاس ها ضروری دانست و گفت که به مرکز ملی فضای مجازی دستور داده ام یاری و کمک کنند که سامانه شاد تکمیل و نواقص آن رفع شود.

رئیس جمهور یادگیری یک مهارت در کنار زبان دوم و سواد مجازی برای دانش آموزان را ضروری خواند و توجه به تربیت و اخلاق، تقویت زبان فارسی و همچنین سلامت دانش آموزان را بسیار مهم برشمرد.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته معلم و بیان اینکه معلمی مقام خدایی و رسالت اصلی آن ادامه کار پیامبران است اظهار کرد: خدای متعال می فرماید اگر تقوا را رعایت کنید من می شوم معلم شما، قطعا معلمین ما ویژگی های اخلاقی، علمی و صلاحیت های تعریف شده در نظام تعلیم و تربیت را دارا بودند که به عنوان معلم انتخاب شده اند.

شهید مطهری نمونه والگوی شاخص برای معلمی وپرورش مسئولان آینده جامعه است گفت: . وایفای این نقش دست پروردهایی متناسب با نیاز جامعه را تأمین می کند.

حسین کلانتری گفت: امروز مفتخریم در هفته معلم و در ایامی که با یاد و نام شهید مطهری عجین شده است در خدمت شما باشیم.

او با بیان اینکه شهید مطهری و معلمان و دانش آموزان شهید به گردن ما خیلی حق دارند گفت: شهید مطهری بودن شدنی است اما خیلی سخت است.معلم که مطهری باشد دست پروردهای آن شخصیت های بزرگی است که امروز کشور را با این همه مشکلات به قلعه های رفیع رسانده اند.

کلانتری با اشاره به اینکه در استانی هستیم که 44 درصد جمعیت آن روستایی است افزود: در حالی که در مناطق روستایی زیر ساخت های فناوری وجود ندارد اما آموزش و پرورش تلاش کرد تا با کمک مجموعه استانداری و مخابرات تا جایی امکان داد آموزش را به محروم ترین و دور افتاده ترین نقاط استان ببرد.

او گفت: در روزهای تعطیل کرونایی معلمان نمونه هایی فاخر از تلاش-ایثار برای تدریس را اجرا کردند که شایسته قدرشناسی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: صمیمانه از استاندار فهیم و فرهنگ دوست جناب دکتر کلانتری تشکر می کنم، در این دوره ای که به عنوان نماینده عالی دولت در استان منصوب شدند نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش استان داشته اند.

هادی زارع پور اظهار کرد: در ستاد بزرگداشت مقام معلم وبا شرکت معلمان استان در دوره های تحصیلی ودر2بخش دولتی وغیردولتی معلمان نمونه انتخاب شدند.

او گفت: با بررسی شاخص های آموزشی-پرورشی-پژوهشی-خلاقیت وانتخاب از سوی اولیاء دانش آموزان 257 معلم نمونه در استان انتخاب شد که 24 نفر نمونه استان هستند.

در این آئین از سوی وزیر آموزش و پرورش و توسط استاندار به حمیدرضا علیپور منتخب از بویراحمد و نمونه کشوری،بهزام یزدانی نمونه استانی از لوداب،محمد خردمندزاده نمونه استانی و منتخب از دهدشت-اشکان الهی منتخب از گچساران و فاطمه مرتضوی نمونه استانی از بویراحمد لوح تقدیر اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار