دبیر ستاد نکوداشت مقام معلم استان خبرداد:

15 برنامه متنوع در استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت هفته معلم

شهرکرد(پانا) - دبیر ستاد نکوداشت مقام معلم استان به تشریح برنامه های این ستاد پرداخت.

کد مطلب: ۱۰۶۱۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
15 برنامه متنوع در استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت هفته معلم

سید حسن میر احمدی معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش و دبیر ستاد نکوداشت مقام معلم استان، امروز در گفتگو با پانا گفت: هرساله این ستاد به ریاست استاندار و نایب رئیسی مدیرکل آموزش و پرورش استان تشکیل می گردد ولی در سال جاری با توجه به شرایط خاص کشور و تعطیلی کلاس های حضوری، بسیاری از برنامه های اجرایی در سالهای گذشته قابلیت اجرا نداشتند؛ با این وجود ۱۵ عنوان برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار ستاد قرار گرفت که در طول هفته نکوداشت مقام معلم برنامه ریزی شده و بحمدالله تاکنون با موفقیت اجرایی شده اند.

وی مهمترین برنامه های در دست اجرای این ستاد را چنین بیان کرد:

1 - جلسه هم اندیشی معلمان منتخب استان با وزیر آموزش و پرورش که در روز پنجشنبه هفته گذشته یازدهم اردیبهشت ماه سال ۹۹ برگزارشد.

۲ - تجلیل از معلمان منتخب استان، شهرستان ها و مناطق به صورت غیر حضوری و در قالب ویدئو کنفرانس با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه که در پایان جلسه از معلمان منتخب استان با تقدیم لوح سپاس و هدیه، تقدیر به عمل آمد. این برنامه با حضور 80 معلم منتخب استانی و شهرستانی برگزار شد.
3- برنامه مصاحبه سحرگاهی صدا و سیما با معلمان برگزیده در روزهای چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت مقارن با ساعات اولیه سحرگاه ماه مبارک رمضان.

۴- مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان آموزش و پرورش استان که در روز شانزدهم اردیبهشت با حضور تعدادی از معلمان بازنشسته اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق برگزار شد.

۵ - برنامه نشست خبری با اصحاب رسانه در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه که در محل باشگاه فرهنگیان شهرکرد به منظور ارائه گزارش از فعالیت های آموزش و پرورش و پاسخ به سوالات خبرنگاران پیش بینی شده است.
۶ - تشکیل جلسه ویدئو کنفرانس با حضور پنج نفر از معلمان منتخب استان و با حضور رئیس جمهور در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۹9.
7- مراسم معنوی غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا در روز پنج شنبه هجدهم اردیبهشت ماه.
۸ - ارسال پیام ویدئویی مدیرکل، نماینده ولی فقیه و استاندار از طریق شبکه شاد برای همکاران در قالب کلیپ یک دقیقه ای.
9- حضور مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان در شهرستان ها و مناطق و تجلیل از زحمات معلمان در طول هفته معلم.
10- شرکت مدیرکل در برنامه‌های صدا و سیما و تشریح فعالیت‌های آموزش و پرورش برای مردم هم استانی در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم.
11- تهیه و اشتراک گذاری محتواهای آموزشی،کلیپ ها و فیلم های مرتبط با مقام معلم و تقدیر و تشکر از زحمات فرهنگیان، مخصوصاً در ایام شیوع ویروس کرونا.
12- تقدیر از معلمان منتخب بسیجی استان در روز شانزدهم اردیبهشت ۹۹.
13- برگزاری مراسم هم‌اندیشی منتخبین انجمن اولیا و مربیان استان با وزیر آموزش و پرورش به هدف مطرح کردن مشکلات اولیا در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا در روز پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۹.
۱۴- تهیه محتواهای آموزشی دیجیتالی در فضای مجازی توسط دانش آموزان با موضوع "سپاس معلم"و اهدای جایزه به ۱۰ نفر از دانش آموزان برگزیده در پایان هفته معلم توسط سازمان دانش آموزی استان.
15- تماس تلفنی مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش با خانواده های معزز شهدا ودلجویی از خانواده های آنها در طول هفته معلم بصورت غیر حضوری.

میر احمدی در پایان هفته معلم را به کلیه همکاران تبریک گفت و از فرهنگیانی که در طول مدت شیوع ویروس کرونا با ایثار و از خودگذشتگی اجازه ندادند که فرایند آموزش تعطیل شود و ارتباط دوسویه خود با دانش آموزان را حفظ کردند تقدیر و تشکر کرد و همچنین از معلمان خیری که در برنامه "کمک مومنانه" آموزش و پرورش شرکت کردند و به یاری خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا شتافتند تشکر نمود

وی همچنین از کلیه نهادها و ارگان هایی که با تماس تلفنی یا حضوری در ادارات آموزش و پرورش استان هفته معلم را به جامعه معلمان تبریک گفتند تشکر و سپاس به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار