مدیر مدرسه نمونه دولتی عفاف آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری :

لذت معلمی با هیچ چیز قابل توصیف نیست

شهرری (پانا) - تعدادی از مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک ری با توجه به تعطیلی مدارس در ایام سخت کرونایی وبه جهت قدردانی از زحمات همکاران خویش به در منازل آنان رفته و با تقدیم هدایای هفته معلم را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
لذت معلمی با هیچ چیز قابل توصیف نیست

زهرا اظهری مدیر مدرسه نمونه دولتی عفاف آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار کرد : معلم تنها ریاضی، علوم، تاریخ و ادبیات رادرس نمی‌دهد معلم با هر کلمه‌اش، با هر واژه‌اش و با هر رفتارش درسی را در عمق جان کودکان و نوجوانان این سرزمین جای می دهدکه تا سال‌های سال در وجود آنان باقی می‌ماند.

او ادامه داد :این روزها که آموزش از کانال‌های شبکه‌های مجازی و شبکه شاد به دانش‌آموزان منتقل می‌شود، بازهم معلمانی وجود دارند که رفتار و عملکردشان درس زندگی و تلاش است.

اظهری افزود: آموختن علم به نسل نو لذتی دارد که نمی‌توان آن را با هیچ چیز دیگر در این جهان هستی مقایسه کرد ومعلم نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی متعهد و کار آمد دارد از سوی دیگر در بینش دینی ما نیز معلم ادامه دهنده راه انبیا و نقش روشنگری در جامعه را دارد.

مدیر دبیرستان نمونه دولتی عفاف ناحیه یک ری عنوان کرد: معلمان نشان دادند در حالی که مدرسه تعطیل‌شده است اما آموزش ادامه دارد و در دوران شیوع کرونا از این آزمون بزرگ سرافراز بیرون آمدند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار