معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

مشارکت مدارس و مراکز غیردولتی در اجرای طرح کمک مومنانه

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد دانش‌آموزان و موسسان مدارس و مراکز غیردولتی در اجرای طرح کمک همدلانه به هموطنان مشارکت جدی خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۰۶۱۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت مدارس و مراکز غیردولتی در اجرای طرح کمک مومنانه

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، جلسه هماهنگی اجرای طرح کمک مومنانه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، روسای بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان و جانشین بسیج وزارت آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهید حججی سازمان برگزار شد.

در این جلسه که روسای ادارات مشارکت استا‌ن‌ها و روسای شورای موسسان کشور و فرماندهان بسیج فرهنگیان استان‌ها حضور داشتند زینی وند با اشاره به تاثیرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در بخش‌های مختلف کشور گفت: این روند زندگی بسیاری از بخش‌های جامعه را برای برخی از هموطنان دشوار کرده است به همین دلیل شورای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی با احساس مسئولیت برای کاهش آلام هموطنان، مومنانه به یاری و کمک آنها شتافته است.

زینی وند با بیان این که موسسان مدارس غیردولتی به عنوان کارآفرینان آموزش و پرورش بزرگترین جمع خیر مدرسه دار کشور است افزود: این جمع خیر در تعامل با بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی در اجرای توصیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از اقشار آسیب دیده در شرایط کنونی، شرکت کرده و به صورت متمرکز و نظام مند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دست نیازمندان می‌رساند.

در این جلسه مطهری رئیس بسیج فرهنگیان کشور، با قدردانی از اهتمام سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به مسائل اجتماعی بیان کرد: بسیج ضمن دعوت همگان به مشارکت در اجرای طرح کمک همدلانه، توان اثر گذار و خیرخواهانه مدارس و مراکز غیردولتی و ظرفیت بزرگ شورای موسسان را در کنار مجموعه فرهنگیان باعث حمایت حداکثری از اقشار نیازمند و آسیب پذیر دانستند.

در این جلسه لوح یادبود مزین به تمثال شهید سردار سلیمانی از سوی رئیس بسیج دانش‌آموزی به رئیس پایگاه بسیج شهید بنا اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار