وحید امیری: می‌خواهند جلوی پوکر پرسپولیس را بگیرند

تهران (پانا) - بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت همانطور که در برخی کشورها، تیم صدرنشین به‌عنوان قهرمان لیگ تعطیل شده معرفی شد، پرسپولیس در صورت تعطیلی لیگ برتر باید قهرمان این مسابقات شود.

کد مطلب: ۱۰۶۱۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
وحید امیری:  می‌خواهند جلوی پوکر پرسپولیس را بگیرند

وحید امیری در گفت‌وگو با اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس، درخصوص درخواست برخی از باشگاه‌ها برای تعطیلی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فوتبال را باید بدون تعصب دوست داشت. الان کشور ما مانند همه جای دنیا درگیر ویروس کروناست و امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود. خوشبختانه وضعیت کشور ما خیلی بهتر از روزهای قبل شده و همه چیز تحت کنترل کادر پزشکی است. در اخبار دیدم که خیلی از کشورها کم کم شرایط را برای برگزاری بازی‌ها آماده می‌کنند. در ایران اما برخی‌ها به طرز عجیبی خواستار تعطیلی لیگ هستند و این رفتارها برای ما هم جای سوال دارد.

وی ادامه داد: نه اینکه چون در صدر جدول هستیم حرف‌ها را می‌زنم؛ بلکه باید به این موضوع توجه کرد که همه تیم‌ها در لیگ برتر و لیگ‌های پایین‌تر، هزینه‌های زیادی کردند و درست نیست با تعطیلی لیگ به تیم‌ها ظلم شود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تعطیلی بدون دستاورد مسابقات، اجحافی در حق همه باشگاه‌ها و بازیکنان است، گفت: امیدوارم مسئولان تصمیم‌گیرنده، تصمیمی بگیرند که به فوتبال لطمه‌ای وارد نشود. باید تصمیمی گرفته شود که به زیبایی فوتبال کمک کند. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده و نباید حقی از تیمی پایمال شود. کسانی که تقاضای تعطیلی لیگ را دارند، باید عاقلانه حرف بزنند. خیلی راحت می‌توان بازی‌های لیگ را بدون تماشاگر برگزار کرد تا مشکلی برای کسی پیش نیاید. این تصمیم قطعاً به فوتبال ما کمک خواهد کرد.

امیری در این باره که به نظر می‌رسد درخواست برای تعطیلی لیگ فقط برای جلوگیری از پوکر قهرمانی پرسپولیس است، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم حرف جانبدارانه‌ای بزنم. در ابتدا گفتم که این صحبت‌های من برای این نیست که ما در صدر جدول هستیم. از باشگاه‌هایی که خواستار تعطیلی لیگ هستند، می‌خواهم عادلانه و منطقی به این موضوع نگاه کنند. من از روی احساس یا تعصب حرف نمی‌زنم بلکه صحبت من برای از بین نبردن زیبایی فوتبال است.

وی با بیان این مطلب که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این شرایط، قانونی خواهند داشت، تصریح کرد: نباید این قدر راحت با زحمات تیم‌هایی که هشت ماه سختی کشیدند، بازی شود. اینکه بعد از این همه سختی و بازی، نه تیمی قهرمان شود و نه تیمی سقوط کند، اصلاً اتفاق خوبی نیست.

هافبک پرسپولیس در ادامه افزود: اگر بدون انتخاب قهرمان بخواهند لیگ را تعطیل کنند، خیلی راحت با زحمات چندین ماهه همه بازیکنان بازی می‌شود و یک سال فوتبالی همه ما از بین خواهد رفت. اگر هم قرار است لیگ را تعطیل کنند، تصمیمی بگیرند که هیچ باشگاهی ضرر نکند.

امیری در مورد تکلیف مسابقات در صورت تعطیلی بیان کرد: ما قطعاً تابع قانون هستیم. در همه لیگ‌هایی که تعطیل شدند، تیم صدرنشین را قهرمان اعلام کردند. در پرسپولیس هم در این سال‌ها نظم و ساختار خیلی خوبی وجود داشته که توانسته‌ایم چند سال قهرمان شده و حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا برویم. برخی‌ها نباید قدرت پرسپولیس را زیر سوال ببرند و آقایان منطقی حرف بزنند.

وی با بیان اینکه سرخپوشان با تلاش و همت خود به صدر جدول رسیدند و نباید کسی این قدر راحت از کنار آن بگذرد، بیان کرد: ما فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، کمیته انضباطی و ... داریم و برخی نباید به خودشان اجازه دهند خیلی راحت به ما انگ زده و درباره پرسپولیس هر چه می‌خواهند بگویند. متاسفانه برخی هر چه می‌خواهند علیه تیم ما در رسانه‌ها می‌گویند و خیلی راحت به ما انگ می‌زنند. آقایان به خودشان اجازه ندهند که این قدر راحت پرسپولیس را قضاوت کنند. ما هواداران زیادی داریم و ما را «سیبل» نکنند. یعنی چه که چون پرسپولیس سه سال قهرمان شده، دیگر حق ندارد قهرمان شود؟ ما با تلاش خودمان قهرمان شدیم و نباید راحت به ما تهمت بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار