حدادی: معلمان نمونه بر اساس سه شاخص حرفه ای، اخلاقی و علمی انتخاب شده اند

تهران (پانا) - ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تقدیر از فرهنگیان شهر تهران مراحل انتخاب معلمان نمونه تهرانی را تشریح کرد. 

کد مطلب: ۱۰۶۱۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
حدادی:  معلمان نمونه بر اساس سه شاخص حرفه ای، اخلاقی و علمی انتخاب شده اند

حدادی ضمن تبریک هفته معلم در گفت‌وگو با پانا گفت: ما قبل از اتفاق کرونا و از اوایل بهمن ماه فرآیندی را تعریف کردیم که معلمان بزرگوار هر واحد آموزشی با رای و نظر خودشان یک نفر را به عنوان منتخبین هر مدرسه انتخاب کنند. این کار انجام شد و با وجود موضوع کرونا، مناطق از میان همکاران خودشان یک نفر را به عنوان منتخب معرفی کردند.
وی با اشاره به شاخص های انتخاب معلمان نمونه گفت: با توجه به شاخص های سه گانه شایستگی حرفه ای، شایستگی اخلاقی و علمی، تعداد 900 نفر به عنوان منتخبین منطقه انتخاب شدند که مورد تجلیل قرار گرفتند. از میان منتخبین مناطق تعداد 245 نفر به عنوان منتخبین استانی انتخاب شدند و طبق سهمیه ای که برای هر منطقه داده بودیم به نسبت همکارانی که در منطقه هستند به استان معرفی شدند.
وی افزود: همچنین تعداد 50 نفر از همکاران شاغل در مدارس غیردولتی طبق همان شاخص های مطرح شده از طرف همکاران اداره مشارکت های مردمی انتخاب شده و معرفی شدند. تصمیم گرفتیم به جهت همکاری معلمین در فضای مجازی تعداد 20 نفر هم از میان کسانیکه بهترین ارتباط را با دانش آموزان داشتند، انتخاب کرده وبصورت مجازی و ویدیو کنفرانس مورد تقدیر مدیر کل قرار گرفتند.
حدادی گفت: همچنین 5 نفر از معلمینی که در این مدت کارهای برجسته و خاصی داشتند، برای مثال علاوه بر کار فرهنگی و آموزشی در بیمارستان ها پرستار بودند یا یا ارایه از روی تخت بیمارستان آموزش می دادند و غیره انتخاب شدند و امروز در اداره کل حاضر شده و مورد تقدیر قرار گرفتند. امروز بصورت ویدیو کنفرانس و غیر حضوری حضور پیدا کردند و تعدادی هم در اداره کل شهر تهران حضور پیدا کردند که از طرف مدیر کل محترم شهر تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

حدادی درباره محتوای تولید شده در فضای مجازی توسط معلمین تهرانی گفت: از آنجایی که در این مدت محتواهای ارزشمندی از سوی معلم های مناطق نوزده گانه تهیه شده است، به دستور آقای فولادوند گروهی تشکیل شده تا آرشیوی از تمامی محتوای تولید شده در مناطق داشته باشیم. چون تنوع شان زیاد است باید گلچین بکینم.

گروه های آموزشی شهر تهران باید بنشینند و انتخاب کنند و احیانا اگر چنین وضعی را در سال بعد هم داشتیم مورد استفاده همکاران محترم قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار