معلمان نشر دهنده تعالیم اسلامی و آموزه های دینی در جامعه هستند

بوشهر(پانا)_ بسیج فرهنگیان با مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر دیدار صمیمانه برگزار کرد .

کد مطلب: ۱۰۶۱۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمان نشر دهنده تعالیم اسلامی و آموزه های دینی در جامعه هستند

به گزارش پانا ، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، عبدالرضا ریزی مسئول، عباس فاضل معاون سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق(ع) و علی موحدی مسئول شورای قشر بسیج فرهنگیان استان بوشهر با علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان و سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر دیدار نمودند .

کرمی گفت : معلمان شکل دهنده شخصیت فردی و علمی دانش آموزان هستند که با دانش ، مهارت و قابلیت حرفه ای آن را به سر انجام شایسته می رسانند .

کرمی افزود : با توجه به شاخص های بهبود برنامه ها و فعالیت ها در حوزه تعلیم و تربیت تلاش می شود تا با ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط واحدهای تحت پوشش آموزش و پرورش با سایر نهاد ها و دستگاههای اجرایی مربوط بر میزان توانمندی معلمان افزوده شود و آنان دستاوردهایی در زمینه های گوناگون کسب کنند .

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت : برنامه ریزی در خصوص تبیین ویژگی های شغلی و حرفه ای معلمان می طلبد تا با استفاده از ظرفیت های علمی و فرهنگی متناسب با نیاز های آموزشی و پرورشی ، معلمان در عرصه تعلیم و تربیت متعهدانه عمل کنند که این مهم بر اثر بخشی امور می افزاید .

علی موحدی مسئول شورای قشر بسیج فرهنگیان استان بوشهر گفت : ایجاد فضای معنوی مناسب آموزشی ، پرورشی ، فرهنگی ، هنری و تبلیغی ویژه معلمان بر میزان انگیزه خلاقیت و علاقمندی آنان به نقش آموزش و پرورش در زندگی اجتماعی می افزاید .

او افزود : این افزایش کیفیت مدیریت کاری در به ثمر رساندن هدفها و به تعالی رسیدن کمک شایانی می کند .

موحدی گفت : ارتقا سطح برنامه ها و فعالیت ها با رویکرد آموزه های دینی ، اهمیت پاسداشت حرمت و کرامت معلمان موجب رضایتمندی معلمان می گردد .

عبدالرضا ریزی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت : هم اندیشی با معلمان با رویکرد بهینه سازی ظرفیت ها و فراهم نمودن تمهید های مناسب باعث ارتقا مشارکت آنان در برنامه ها و فعالیت های آموزشی و تربیتی و نحوه ارایه خدمات می شود .

ریزی خاطر نشان کرد : با همکاری نهادها و دستگاههای اجرایی مربوط و متناسب با مقدور ها و شرایط بسیج فرهنگیان هدفهای متعالی آموزش و پرورش تحقق عینی می یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار