مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

اختصاص3میلیاردتومان کمک از طریق بنیاد مستضعفان به مددجویان زنجانی

زنجان (پانا) - مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از جمع آوری و توزیع بیش از 2 میلیاردو800 میلیون تومان کمک‌های مردمی خیران استان در رزمایش همدلی برای مواسات وکمک مومنانه خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص3میلیاردتومان کمک از طریق بنیاد مستضعفان به مددجویان زنجانی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در بخش خبری ساعت 23شبکه اشراق گفت: در رزمایش همدلی برای مواسات وکمک مومنانه ،کارگروهی بعنوان کارگروه ساماندهی وهم افزایی با ایجاد بانک اطلاعاتی در استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان تشکیل و با تبدیل کارهای جزیره ای به کارهای زنجیره ای و با یسیج گروههای مختلف جهادی خدمات مناسبی به خانواده های آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا ارائه می دهند.
وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان 5آشپزخانه اطعام مهدوی ازطریق کمیته امداد درسطح استان دایر شده است افزود: برنامه ریزی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان حداقل 60هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شود که از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از 17هزار و500پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ وبا حفظ عزت نفس وکرامت انسانی بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:علاوه بر توزیع غذای گرم توزیع بسته های معیشتی نیز در دستور کار این نهاد قراردارد و برنامه ریزی شده تا پایان ماه مبارک 27هزار و500بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود که تاکنون 12هزار سبد معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.
صفری به کمک های مردمی در رزمایش همدلی برای مواسات وکمک مومنانه به نیازمندان نیز اشاره کردوافزود: 74راس گوسفند ،8راس گوساله و1258کیلوگرم گوشت گرم نیز با رعایت اصول بهداشتی ذبح و در بین نیازمندان توزیع شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد:با پیگیریهای انجام شده مبلغ 3میلیارد تومان کمک نیز از طریق مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به امداد استان اختصاص یافت که این مبلغ مستقیما به حساب 26هزارو485خانواده تحت حمایت کمیته امداد بر اساس سرانه خانوار واریز گردید.
وی همچنین به طرح افطاری به نیازمندان اشاره کرد و گفت: این طرح با اختصاص مبلغ 12هزار تومان برای هر پرس غذا به نیت خیران انجام می شود که مردم شریف استان می توانند با واریز مبلغ به شماره کارت 0374-0000-9979-6037 ویااز طریق کد آنی پرداخت #024*8877*در این کار خیر شرکت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار