دیدار اعضای شورای دانش آموزی بندرگز با مدیر اداره آموزش و پرورش این شهرستان

گرگان (پانا) - نماینده شورای دانش آموزی گلستان و اعضای شورای دانش آموزی شهرستان بندرگز با علی اکبر معقولی ، مدیر اداره آموزش و پرورش این شهرستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای شورای دانش آموزی بندرگز با مدیر اداره آموزش و پرورش این شهرستان

در این دیدار اعضای شورای دانش آموزی ضمن تبریک هفته معلم، به مشکلات دانش آموزان در حوزه شهرستان بندرگز پرداختند.
سجاد قاسمی، نماینده دانش آموزان گلستان در این جلسه گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در عرصه کشور دارد و باید مردم به نقش تربیتی و فرهنگی این نهاد توجه داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد : استان گلستان در پیام رسان "شاد" عملکرد خوبی را نشان داده است و تقریبا بیشتر دانش آموزان و معلمان به این پیام رسان مجهز شدند
وی افزود : شورای دانش آموزی شهرستان بندرگز با ارتباط مستمر با شورای دانش آموزی مدارس باید عملکرد آنها را بررسی کند و پیگیر مسائل آنان در سطح شهرستان و استان باشد.
وی در پایان از عملکرد شورای دانش آموزی شهرستان و پیگیری های مدیر آموزش و پرورش بندرگز و رئیس اداره دانش آموزی این شهرستان نیز قدردانی و تشکر کرد.
همچنین علی اکبر معقولی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرگز ضمن خوش آمد گویی به اعضای شورای دانش آموزی گفت: تمام تلاش و ظرفیت های آموزش و پرورش را بسیج خواهیم کرد تا شورای دانش آموزی بتواند نقش مهمی را ارائه کند.
معقولی ادامه داد: حضور شورای دانش آموزی در عرصه های مختلف می تواند قابل تحسین باشد.
وی گفت: حدود ۹۰ درصد از دانش آموزان پیام رسان شاد را نصب کردند، اما یک سری مشکلاتی برای دانش آموزانی که به اینترنت و یا تلفن همراه دسترسی ندارند وجود دارد که ان شاءالله با تماس معلم و حضور معلم در میدان به صورت رعایت موارد بهداشتی انجام خواهد شد.
علی اکبر معقولی خاطرنشان کرد : شهرستان بندرگز وضعیت خوبی را در نصب پیام رسان شاد داشته و این ظرفیت مشاهده می شود.
معقولی در بحث بازگشایی مدارس نیز افزود: اگر وضعیت سفید را در شهرستان مشاهده کنیم ان شاءالله مدارس با رعایت موارد بهداشتی باز خواهند شد.
علی اکبر معقولی در جلسه با شورای دانش آموزی ادامه داد: ان شاءالله از ظرفیت شورای دانش آموزی در شورای اداری آموزش و پرورش نیز استفاده خواهیم کرد.
وی به نقش معلم در ایام تعطیلی نیز اشاره کرد و گفت: از معلمانی که در ایام تعطیل تولید محتوا کردند و حضور فعالی را در کلاس های مجازی داشتند، در برنامه ویژه ای تقدیر خواهیم کرد.
همچنین رئیس اداره دانش آموزی بندرگز گفت: اداره دانش آموزی با تمامی امکانات و برگزاری جلسات شوراهای دانش آموزی پیگیر برنامه ها خواهد بود.
کلاهی افزود: برگزاری جلسات ویدیو کنفراس با پیشتازان و همچنین شورای های دانش آموزی مدارس در دستور کار ما خواهد بود.
همچنین اعضای شورای دانش آموزی شهرستان به مشکلات و مطالبه های دانش آموزان پرداختند.

در این جلسه، رئیس بسیج فرهنگیان، معاون فرهنگی و هنری و تربیت بدنی، معاون پشتیبانی، مسئول فرهنگی و رئیس بازرسی آموزش و پرورش بندرگز نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار