ترقی تعلیم و تربیت یک جامعه در گرو ترقی مدیریت آموزشگاهی است

نیشابور(پانا)- اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش نیشابور با هدف تبیین سیاست های پیش رو، ارزیابی فعالیت های انجام شده و برنامه های هفته معلم در محل نماز خانه این مجموعه با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ترقی تعلیم و تربیت یک جامعه در گرو ترقی مدیریت آموزشگاهی است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش نیشابور؛ معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با گرامی داشت هفته مقام شامخ معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: جامعه نگری، نگاه و اندیشه عمیق و انعطاف پذیری سه شاخصه ای است که باید در کارها به آن توجه کنیم و شاه کلید زندگی فردی ما نیز به شمار می رود.

علیرضا کلیدری افزود: شما در توسعه دانایی دیگران نقش دارید و این جایگاه رفیعی است که خداوند به شما هدیه داده است.

این مقام مسئول بیان کرد: ما باید در کارها به یک گفتمان مشترک نزدیک شویم، به درک مشابه و زبانی برای فهمیدن دست پیدا کنیم، به ماموریت اصلی آموزش و پرورش پرداخته و آرامش و اطمینان خاطر را در کارها تشدید کنیم تا همه با هم به هدف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی با تاکید بر رعایت سلسله مراتب اداری، گفت: ما باید به سمت حل پایدار مسائل حرکت کنیم، چالش ها و مشکلات حوزه خود را شناسایی و در اسرع وقت آنها را رفع نماییم و به صورت یک تیم از بخشی نگری پرهیز کنیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان اظهار کرد: بنده قائل به نظر کارشناسی دقیق هستم و در صددیم یک برنامه عملیاتی که قابلیت اجرایی داشته باشد را تهیه و برای آموزش و پرورش یک منشور مشارکت بسازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار