در گفت و گو با پانا مطرح شد؛

تشریح اقدامات و فعالیت های اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز در ایام کرونا

تبریز(پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز اقدامات و فعالیت های اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز در ایام کرونا تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تشریح اقدامات و فعالیت های اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز در ایام کرونا

مدیرآموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز در گفتگو با پانا، ضمن تشریح اقدامات این ناحیه در ایام کرونا گفت: شبکه شاد به نوبه خود رویداد عظیم علمی است. این شبکه تاکنون توانسته است بیش از 10 میلیون دانش آموز را در سراسر کشور تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: این شبکه بعد از بازگشایی مدارس نیز آموزش را حداقل تا 15 درصد تحت پوشش قرار خواهد داد. در این راستا ناحیه 3 تبریز نیز با حضور 100 درصدی مدیران و معلمان خود در حال آموزش دانش آموزان است و 70 درصد دانش آموزان این ناحیه تحت پوشش این شبکه هستند.

معراج پیری با بیان این که این شبکه تهدید را به فرصت تبدیل کرده است ادامه داد: موفقیت این طرح، همکاری اولیا، دانش آموزان و معلمان را می طلبد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از طرح ابتکاری مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مبنی بر همکاری همکاران ستادی به عنوان "معلم فن یار جهادگر" و ملی شدن این طرح، آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز نیز هماهنگ با این طرح پیش رفت. همچنین، طی ۴ مرحله درسنامه های آموزشی بین دانش آموزان 15 روستای کمتر توسعه یافته در تمامی پایه ها توزیع شد.

این مقام مسئول ضمن یادآوری اینکه 30 درصد از دانش آموزان روستایی و حاشیه نشین ناحیه 3 تبریز به شبکه شاد دسترسی ندارند گفت: در راستای طرح معلم فن یار84 نفر از کارکنان ستادی ناحیه 3 تبریز،2 هزار دانش آموز این ناحیه را تحت پوشش قرار دادند.

وی افزود: در راستای تامین نیازهای اولیه آموزشی دانش آموزان ناحیه 3 تبریز، 7 دستگاه تلفن همراه هوشمند،3 دستگاه تلویزیون همراه با گیرنده دیجیتال، برای30 نفر از دانش آموزان کم بضاعت اینترنت تامین شده و 3 راس گوسفند قربانی در بین خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

پیری گفت: در ادامه این کمک رسانی ها یکی از مدارس ناحیه 3 تبریز، مبلغ 22 میلیون تومان جهت هدیه به خانواده های کم بضاعت جمع آوری کرده و یکی دیگراز معلمان، کل حقوق خود را در اختیارنیازمندان قرار داده است.

وی همچنین از تولید ماسک و لباس ایزوله در کارگاهها، با همکاری بسیج فرهنگیان، موکب شهدای آذربایجان و همکاران آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز در سالن امام خمینی(ره) قطران تبریزخبر داد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز، در پایان ضمن تبریک هفته معلم با اشاره به برنامه های تجلیل معلمان به صورت مدرسه محور، گفت: در پویش سپاس معلم، دانش آموزان می توانند فیلم کوتاه، نامه و نقاشی های خود را جهت درج در فضای مجازی ارائه کنند. همچنین در این هفته از خانواده های معلمان شهید، ایثارگر و معلمان بیمار از طریق تماس تلفنی و ویدئو کنفرانس قدردانی به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار