عرضه اینترنتی برنج تنظیم بازار آغاز شد

تهران (پانا) - بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار و برای اولین بار، مجوز رسمی فروش برنج با قیمت تنظیم بازار به یک فروشگاه اینترنتی اختصاص پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
عرضه اینترنتی برنج تنظیم بازار آغاز شد

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، کاظم کلب خانی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا از عرضه برنج تنظیم بازار توسط این فروشگاه اینترنتی خبر داد و افزود: بر اساس این مصوبه، ۱۰۰ تن برنج هندی (GTC) با برچسب مخصوص تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و با قیمت مصرف کننده هر کیلو ۸۰۰۰۰ ریال (قابلیت عرضه در بسته‌بندی ۱۰ کیلویی) توسط این سوپر مارکت اینترنتی به مشتریان عرضه می شود.

مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اکالا ضمن بیان اینکه که هموطنان در شرایط فعلی و جهت حفظ سلامتی خود می توانند برای تهیه مایحتاج خود از منزل خارج نشوند و خرید خود را بصورت آنلاین از طریق سوپرمارکت آنلاین اکالا انجام دهند، اظهار داشت: این فروشگاه اینترنتی، برنج‌های خریداری شده هر خانوار را ضمن رعایت تمامی دستور العمل‌های بهداشتی، درب منزل تحویل می‌دهد و از این طریق به عرضه سریع تر و آسان تر این محصولات کمک می‌کند.

کلب خانی در خصوص تدابیر اندیشیده شده برای توزیع عادلانه برنج های تنظیم بازار و جلوگیری از سواستفاده و احتکار این کالا، اذعان داشت: فروشگاه اینترنتی اُکالا امکان خرید یک بسته برنج تنظیم بازار را برای هر مشتری فراهم کرده و با توجه به استقرار انبارهای اکالا در نقاط مختلف شهر تهران و توزیع این کالا بطور مساوی در این انبارها، این اطمینان را به مشتریان خود می دهیم که برنج ها بصورت عادلانه در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

وی در ادامه به راه های مختلف سفارش گذاری این محصول در سوپرمارکت آنلاین اکالا اشاره کرد و افزود: مشتریان عزیز می توانند به سه روش مراجعه به وب سایت اکالا به آدرس www.okala.com، استفاده از اپلیکیشن اکالا و بصورت تلفنی از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۵۹۵۰۰۰ برنج با قیمت تنظیم بازار را تهیه نمایند.

کلب خانی همچنین گفت: درصورتی که مشتریان در هر یک از مراحل سفارش‌گذاری با مشکل روبرو شدند، می‌توانند با شماره ۵۴۵۹۵۰۰۰ تماس حاصل نمایند و از راهنمایی همکاران ما استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار