تمدید مهلت تسهیلات خرید برای بازنشستگان از فروشگاه‌های رفاه

تهران (پانا) - معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید مهلت استفاده از تسهیلات خرید از فروشگاه‌های رفاه تا ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت تسهیلات خرید برای بازنشستگان از فروشگاه‌های رفاه

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، فتح الله شعبانی افزود: پیش از این، مرحله نخست طرح یاری با ارائه تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی با کارمزد دو درصد برای خرید انواع کالا از فروشگاه های رفاه تا هفتم اردیبهشت ماه تمدید شده بود که با تفاهم سه جانبه بین صندوق بازنشستگی، بانک صادرات و فروشگاه های زنجیره ای رفاه این مرحله تا ۲۷ اردیبهشت ماه دوباره تمدید شد.

شعبانی با بیان اینکه طرح یاری بازنشستگان کشوری از ۷ اسفند سال ۹۸ آغاز شد و قرار بود مرحله نخست آن برای رفاه حال بازنشستگان و کمک به خریدهای نوروزی تا هفتم فروردین سال ۹۹ ادامه یابد، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور در آن دوره زمانی و عدم امکان مراجعه بسیاری از بازنشستگان متقاضی به فروشگاه های رفاه، ارائه این تسهیلات به مدت یک ماه تا هفتم اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تمدید امکان استفاده از تسهیلات طرح یاری به دلیل استمرار شرایط مقابله با بیماری کرونا و محافظت از سلامت بازنشستگان بوده است، تصریح کرد: درخواست های مکرری از سوی بازنشستگان زیر پوششِ صندوق برای تمدید دوباره مرحله اول این طرح وجود دارد، اما به دلیل اینکه صندوق بازنشستگی در نظر دارد تا دوره های بعدی این طرح را نیز در زمان‌بندی پیش‌بینی شده اجرا کند، امکان تمدید مرحله اول طرح یاری بیش از ۲۷ اردیبهشت ماه وجود ندارد.

شعبانی افزود: بازنشستگانی که تا امروز موفق به استفاده از اعتبار تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی نشده اند حداکثر تا ۲۷ اردیبهشت ماه امکان بهره مندی از این تسهیلات را خواهند داشت.

معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، دوره جدید طرح یاری از اول شهریور ماه ۹۹ اجرایی خواهد شد.

شعبانی تاکید کرد: با توجه به تغییرات زمانی و تمدید طرح تا ۲۷ اردیبهشت ماه، مقرر شده تا اعتبار مصرفی در چهار قسط و به ترتیب از حقوق ماه های اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد بازنشستگان کسر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار