پروازهای فرودگاه اردبیل افزایش می‌یابد

اردبیل (پانا) - مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل اعلام کرد با برقراری مجدد پرواز هواپیمایی آتا از فرودگاه اردبیل با تدابیر و رایزنی مدیر کل فرودگاههای استان، پروازهای اردبیل افزایش می‌یابد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پروازهای فرودگاه اردبیل افزایش می‌یابد

سیدفخرالدین هاشمی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷ پرواز بصورت رفت و برگشت در مسیر تهران - اردبیل و ۲ پرواز در مسیر مشهد، توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر و آسمان برنامه ریزی شده که تقریبا ۷۰ درصد آن در مسیر تهران انجام می‌شود، به‌طوریکه پروازهای مشهد به‌دلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی کنسل هستند.

او ادامه داد: با اضافه شدن دو پرواز آتا در مسیر تهران - اردبیل در روزهای شنبه و چهارشنبه این تعداد به ۲۹ و در مجموع به ۵۸ سورتی پرواز در مسیر تهران خواهد رسید.

به گفته مدیرکل فرودگاهای اردبیل این پروازها با شماره پرواز۵۶۳۲ و ۵۶۳۴ روزهای شنبه راس ساعت ۲۰:۳۰ از فرودگاه مهرآباد پرواز و راس ساعت ۲۱:۳۰ در فرودگاه اردبیل به زمین خواهد نشست و در ساعت۲۲:۳۰ فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه مهر آباد ترک خواهد کرد.

همچنین در روزهای چهارشنبه با شماره پرواز ۵۶۳۲ و ۵۶۳۴ راس ساعت ۵:۲۵ دقیقه صبح از فرودگاه مهرآباد پرواز و راس ساعت ۶:۲۵ در فرودگاه اربیل به زمین خواهد نشست و در ساعت۷:۲۰ فرودگاه اردبیل را به مقصد مهرآباد ترک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار