رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر کرج:

دروازه های ورودی کرج از آلودگی های بصری پاک و به مسیری زیبا و روان تبدیل شود

کرج (پانا) - رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد دروازه های ورودی و حاشیه های اتوبان تهران- کرج با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و استانداری و شهرداری و نیز شهروندان این محور از آلودگی های بصری پاک و به مسیری زیبا و روان تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دروازه های ورودی کرج از آلودگی های بصری پاک و به مسیری زیبا و روان تبدیل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، احد رسولی در جلسه شورای اسلامی شهر کرج که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی ورودی شهر کرج از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا این ورودی ها گذرگاه 13 استان کشور است که باید جلوه ویژه‌ای داشته باشد.

این مسئول افزود: مصوبات شورا در تخصیص 70 به 30 برای تهیه و روستا در خصوص شهر کرج با توجه به جمعیت 5/92 درصد شهری آن صادق نیست در این راستا پیگیری لازم از طریق دولت بدین منظور انجام شود.
خزانه دار شورای شهر کرج در خصوص تهاتر بدهی ها گفت: در خصوص تهاتر بدهی های شهرداری به دولت با طلب های شهرداری تهاتر لازم از طریق سایت مربوطه انجام شود.
رسولی به عدم برگزاری جلسات کمیسیون ماده 5 اشاره کرد و یادآور شد: جلسات کمیسیون ماده 5 به طور مداوم در جهت حل معضلات شهری برگزار تا دستاوردهای آن گره های شهری را باز کند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان ها و نهادهای زیر ساختی حاکمیتی شهرداری را در اجرای پروژه های شهری با مساعدت استانداری همراهی کنند.
رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج افزود: در تخصیص بودجه بازآفرینی فضاهای شهری اداره کل راه و شهرسازی عملیاتی با شهرداری کرج همکاری کنند.
به گفته وی در کدهای کمک های اعطائی دولت برای اجرای زیرساخت‌ها رقم های تخصیصی و مصوب دقیق اعمال گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار